El Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya organitza un webinar per aclarir dubtes sobre el funcionament del SAB (condicions de participació, terminis, lliuraments, canvis en la logística, pagaments…).

Aquesta sessió tindrà lloc el dia 21 de març (dimarts), a les 16 h, per videoconferència a través de la plataforma ZOOM.

PONENTS:

  • Francesc Xavier González Cuadra, Cap de Secció de Gestió de la Col·lecció.

  • Beatriu Cajal, tècnica de la Secció de Gestió de la Col·lecció i responsable del SAB.

Inscripció a la sessió:

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica mitjançant el botó “INSCRIPCIÓ”, indicant el correu electrònic on voleu rebre l’enllaç per connectar-se a la sessió.

 El termini per inscriure’s acaba a les 12 h del dia 21 de març! Abans de les 16 h rebreu un correu electrònic amb un enllaç per incorporar-vos a la sessió en línia.

Informació relacionada: