El Gremi ha organitzat el curs “Ús professional de Social Media per al Sector Editorial”, per al proper dimarts 20 de desembre, de 09.00h a 14.00h, a la seu social del Gremi d’Editors de Catalunya (València, 279, 1r).

seo_27El curs tindrà una durada de cinc hores i està dirigit als treballadors de les empreses agremiades, no agremiades, autònoms i aturats que estiguin interessats en adquirir els coneixements i habilitats necessaris perquè la seva presència digital sigui òptima i més efectiva.

Es realitzarà una formació que tindrà la finalitat d’introduir als alumnes coneixements i habilitats necessaris perquè la seva presència digital sigui òptima i més efectiva.

Impartirà el curs Xavier López de Pablo, formador i consultor de Marketing Online, Xarxes Socials, Marca Personal, Comunicació, Productivitat Digital i Disseny.

Treballarem el coneixement d’eines, plataformes i tècniques adients per què la presència corporativa o professional estigui basada en una estratègia. Es promourà una immersió en l’entorn digital que resulti assumible pels alumnes.

Objectius

La intenció és fer una formació intensiva que concentri en poques hores els conceptes generals fonamentals. Els coneixements permetran vertebrar una visió global i crítica. Aquesta resultarà clau per saber adaptar-los a les necessitats de la seva realitat professional.

• Aprendre a seleccionar i gestionar les Xarxes Socials
  • Potenciar les habilitats en l’ús professional de les plataformes digitals
  • Conèixer les eines i tècniques digitals més efectives i beneficioses
  • Descobrir les dinàmiques necessàries per gestionar de forma correcta l’entorn digital
  • Orientar per a la canalització estratègica dels potencials
  • Reforçar i positivar la percepció que tenen els clients potencials
  • Obtenir rellevància difonent una visibilitat efectiva, positiva i controlada
  • Reconèixer el valor del Marketing de Continguts com eina de posicionament

Temari

Introducció: L’empresa i el professional a la web

• Beneficis d’una presència digital corporativa
  • Mentalització digital: Web 1.0, Web 2.0 i Web 3.0
  • Errors corporatius 2.0 a evitar

Xarxes Socials

• Google Plus

Anàlisi i estratègia

• Presència prèvia i actual
  • Eines per recollir dades
  • DAFO
  • Interpretació de les dades
  • Planificació estratègica
  • Selecció de plataformes i canals
  • Involucració i equip
  • Reputació i crisi
  • Monitorització
  • Passiva: Serveis d’anàlisi
  • Activa: Eines

Gestió

• Actualització o alta
  • Personalització corporativa
  • Gestió professional de les XX.SS.
  • Publicació en XX.SS.

• Característiques imprescindibles

Bonificació i tràmits

Preu del curs: 65 euros *

* Les empreses podran bonificar-se totalment el cost de la formació d’aquest curs per als seus treballadors, sempre que estiguin contractats dins del Règim General de la Seguretat Social. L’import de la bonificació que podran aplicar-se les empreses estarà en funció del seu crèdit disponible i del preu del curs.

El Gremi gestionarà els procediments administratius amb la Fundació Tripartita, per tal d’obtenir la bonificació total o parcial de la formació realitzada a l’Escola de Formació del Gremi. Les despeses administratives inherents al procés de bonificació seran gratuïtes per als associats.

Per tal de gestionar aquest tràmit, caldrà que ens retornin, degudament emplenats, l’adhesió al Conveni de Formació del Gremi i la fitxa amb les dades de l’empresa per correu electrònic a info@gremieditorscat.es, així com fer efectiu el pagament del curs. Fes clic sobre els enllaços següents per descarregar els arxius:

Inscripció

Per tal de garantir una correcta organització, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica mitjançant el botó “INSCRIPCIÓ”. Cal fer una inscripció per a cada persona que hi vulgui assistir.

Recordeu que cal enviar la documentació (Adhesió al Conveni de Formació del Gremi i fitxa amb les dades de l’empresa) per correu electrònic a: info@gremieditorscat.es