932 155 091 | info@gremieditors.cat

Últimes tendències en Xarxes Socials, curs de formació bonificada

El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “Últimes tendències en Xarxes Socials”, de quatre hores de durada, i que tindrà lloc al carrer València, 279, 1r (08009) Barcelona.

Dades del curs:

Durada: 4 hores

Modalitat: Presencial

Sessions: 1 sessió de 4 hores

Dia: Dijous 30 de maig de 2024

Horari: de 10.00h a 14.00h

Descripció i objectius:

Com canvien els interessos dels algorismes i l’ús que en fem els usuaris fan que l’univers de les xarxes digitals estigui en constant evolució.

Analitzarem el panorama actual de xarxes com Instagram o Tiktok. Veurem cap a on estem anant, tendències en continguts i quines són les claus per a crear comunitat en aquests nous entorns.

Veurem com en aquest nou context, una de les tendències, és la propietat del contingut digital que compartim. Passem de xarxes en mans d’empreses privades a xarxes “públiques” en mans de milions de servidors descentralitzats. De l’ús de l’ús de les nostres dades a la propietat del nostre contingut. De veure continguts que responen als interessos dels algorismes a tenir espais lliures d’indexació.

Descobrirem algunes d’aquestes xarxes noves i quines són les claus per a començar.

Preus:

Import associat: 52€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Import no associat: 69€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Docent:

Mònica Urrútia Azcón, experta en comunicació en xarxes socials i continguts multimèdia. Dinamitzadora de comunitats i creació d’estratègies digitals. Formació en xarxes socials des de 2010. Dona classes magistrals en universitats. Imparteix formacions online i presencials orientades a descobrir el potencial de les xarxes socials com a eina de transformació, innovació i cooperació.

Inscriu-te

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs Últimes tendències en Xarxes Socials:

FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb FUNDAE, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat

Aquí els testimonis d’alguns assistents la 1a Edició d’aquest curs

2024-05-30T14:30:34+00:0026 gener, 2024|Categories: Formació Bonificada, Notícies, Sin categoría|Tags: |
Informació destacada