Després de gairebé tres anys d’aturada a causa de la pandèmia, la Federation of European Publishers torna a organitzar per segona vegada la trobada de joves editors a Brussel·les.

Aquesta acció tindrà lloc del 14 al 16 de juny de 2022.

La idea és reunir els joves professionals de l’edició (YPP) prometedors d’Europa a Brussel·les durant dos dies amb un programa d’activitats i trobades a la capital d’Europa. Una excel·lent oportunitat per als joves europeus professionals de l’edició per fer xarxa i aprendre junts.

L’objectiu és inspirar i implicar joves professional dels països membres de la Federation of European Publishers, implicar-los en la idea global europea i la defensa de la indústria valors com la llibertat d’expressió i la llibertat de publicar. I també posar la propera generació de professionals de l’edició en contacte amb els diputats del Parlament Europeu.

Aquest esdeveniment està organitzat en col·laboració amb Aldus Up.

La data límit per a apuntar-s’hi acaba el dia 29 d’abril de 2022!

En el següent enllaç trobareu tota la informació rellevant sobre el procediment de sol·licitud i informació sobre el concepte, els costos i els passos següents:

YPPiB-2022-Members-info

Actualment s’està treballant en el programa, que es farà públic aviat i que inclourà:

• Visita al Parlament Europeu. Reunions amb eurodiputats

• Debats dedicats al voltant dels temes de Sostenibilitat i Economia de Plataforma amb experts de la Comissió Europea.

• Acte nocturn a The House of European History

• Treball en xarxa entre els participants

Pàgina web de la FEE

Consultes: