La fira tindrà lloc del 12 al 14 de març de 2019.

La Federación de Gremios de Editores de España torna a oferir un estand col·lectiu a «The London Book Fair» després de tres anys sense participar-hi. En converses amb l’organització firal s’ha aconseguit una rebaixa d’un 15% en el preu de la contractació de l’espai (30m2 obert a tres bandes). Gràcies a aquesta bonificació s’ha pogut calcular el preu del mòdul amb millors condicions i s’ha fixat en 1.800 euros.

El termini per a la presentació de sol·licituds d’aquesta convocatòria ha finalitzat.

L’estand estarà situat al pavelló 5, a prop del Literary Translation Centre i del Market Focus.

La participació amb un mòdul individual dins d’aquest espai inclou l’enviament dels llibres a la fira, una acreditació per empresa i la inclusió en el catàleg firal. No s’ha contemplat la possibilitat de compartir mòdul.

Participació i termini d’inscripció:

La quota de participació s’ha fixat en 1.800 euros.

Les editorials que hi vulguin participar hauran d’enviar la fitxa de participació a la Secretaria del Gremi, abans del 30 de novembre a info@gremieditors.cat

S’ha d’efectuar el pagament total de l’import abans del termini establert per participar-hi (30 de novembre). Des del Departament de Comptabilitat del Gremi d’Editors de Catalunya s’enviarà una factura per aquest concepte.

Es prega que l’annex es formalitzi a màquina per tal d’evitar confusions a l’hora de transcriure’ls. Si ho desitgeu, ens podeu demanar la versió en Word.

• Market Focus: Indonèsia
  • Planell del pavelló 5 amb la ubicació de l’estand aquí
  • Pàgina web oficial de la fira: londonbookfair.co.uk