CreaCultura, el moviment de Atresmedia en defensa de la propietat intel·lectual, llança la seva nova campanya amb l’objectiu de transmetre la importància de la cultura i del consum responsable de la mateixa. Sota la marca “És a les teves mans”, la nova campanya pretén conscienciar els consumidors digitals de la seva responsabilitat, fent-los partícips de la creació de continguts.

L’espot

L’espot principal de la campanya s’ha estrenat aquest dilluns a La Sexta Notícies 14h. La peça s’emet a la resta de canals del grup, així com al web (creacultura.atresmedia.com), i a les emissores de Atresmedia en la versió radiofònica. A més, a partir de divendres 3 de juny les sales de cinema també projectaran la peça.

La nova campanya compta amb la col·laboració de Google, Federació de Cinemes d’Espanya (FECE), Fedicine i Movierecord per a la seva difusió. La direcció d’Imatge i Creativitat de Atresmedia, que dirigeix ​​Juanra Martín, dóna un pas més enllà a la seva primera campanya i ofereix la visió més positiva de l’acció: Amb un sol clic el poses tot en marxa. Per a això, ha dissenyat quatre mons creatius, territoris culturals associats a diferents disciplines: l’escriptura, l’audiovisual, la música i la tecnologia.

En aquesta nova campanya, Atresmedia canvia l’enfocament cap a la creació. Si “Res és gratis. Sempre hi ha algú que ho paga” presentava el buit creatiu que suposava la descàrrega il·legal, ara “És a les teves mans” mostra la capacitat dels consumidors de fer créixer les grans idees si accedeixen als continguts respectant els autors i la seva obra.