El termini per a la presentació de sol·licituds d’aquesta convocatòria ha finalitzat!

Són subvencions per donar suport a la producció i l’edició de llibres en llengua catalana o aranesa i de fonogrames, relacionats amb la difusió de la cultura popular i tradicional catalana i aranesa o del patrimoni etnològic de Catalunya.

Llibres en suport físic (paper o disc compacte) o en suport digital.

Han de ser primeres edicions o bé reedicions de títols l’edició anterior dels quals dati de més de 10 anys.

Queden excloses les obres destinades a l’ensenyament, els llibres considerat de bibliòfil i aquells amb l’edició limitada i numerada; les reimpressions, les autoedicions i les edicions no venals; els àlbums, retallables, llibres de pintar, quaderns d’exercicis, les obres sense text, catàlegs d’exposicions, confecció de pàgines web…

El termini de sol·licitud és del 22 de febrer al 10 de març a les 14h de 2023!

Us recordem que és obligatòria la tramitació telemàtica de les sol·licituds. Per poder-la fer cal disposar d’un certificat digital.

Us recomanem que llegiu atentament les bases.

Consultes: