El Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya ens informa que, tot i que encara no s’ha aprovat la resolució del Sistema d’Adquisició Bibliotecària (SAB) d’enguany, a partir d’avui les biblioteques començaran a triar les propostes entrades pels editors des del dia 1 de gener fins al dia 16 de març, per tal de guanyar temps i iniciar la tramitació administrativa corresponent tant aviat com s’aprovi.
Podeu presentar les vostres propostes al SAB, talment com havíeu fet fins a l’any passat, i tot i que ja no hi sou a temps per a aquesta primera comanda, ben aviat en faran una altra, a començaments de maig, en la qual s’hi podran incorporar les novetats d’enguany encara no presentades.
La seva voluntat és fer al llarg de l’any un total de 4 resolucions, d’acord amb el calendari orientatiu següent:
- 1a) 8-15 d’abril
- 2a) 9 a 12 de maig
- 3a) 12 a 15 de setembre
- 4a) 20 a 24 d’octubre
Ens comuniquen que enguany s’ha incrementat la quantitat destinada a la part del programa d’ajuts a l’edició, fins arribar a 1.200.000 €.
S’està treballant amb el Servei de Biblioteques per trobar les millors fórmules de col·laboració per gestionar amb eficàcia el pressupost destinat a aquest programa.
Informació complementària: