Sessió Ajuts Ministeri (2)

Sovint es reben al Gremi consultes sobre drets d’autor i contractes d’edició. Per aquest motiu hem cregut convenient demanar a l’assessor jurídic i de propietat intel·lectual del Gremi, Jordi Calsamiglia, que organitzi una sessió informativa per respondre dubtes o aclariments respecte dels models de contractes.

El principal objectiu d’aquesta sessió és respondre dubtes o aclariments respecte dels models de contractes editorials: Autor, Traductor, Obra per encàrrec i Obra col·lectiva. Es tracta de fer un repàs dels continguts d’aquests contractes i la seva aplicació pràctica.

Dades de la sessió:

• Data: dimarts 10 de maig
  • Hora: 10.00h
  • Lloc: seu social del Gremi (carrer València, 279, primera planta).

Inscripció gratuïta:

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica mitjançant l’enllaç “INSCRIPCIÓ”, que trobareu sota d’aquestes línies. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.