Dijous 6 d’octubre tindrà lloc a la seu del Gremi d’Editors una sessió informativa sobre les diferents subvencions que recentment ha convocat l’Institut Ramon Llull. La sessió, organitzada conjuntament amb el propi Institut,  serà impartida per la cap de l’Àrea de Literatura i Pensament, Izaskun Arretxe.

El temari de la sessió se centrarà en les convocatòries publicades per l’Institut Ramon Llull:

• Subvencions per a la realització d’activitats de promoció i difusió exterior de la literatura catalana i de pensament
  • Subvencions per a la traducció a altres llengües d’obres literàries i de pensament
  • Subvencions per a la publicació a l’estranger d’obres il·lustrades de literatura infantil i juvenil

L’objectiu de la sessió és que tots aquells editors que hi estiguin interessats puguin informar-se d’aquests ajuts al sector del llibre i altres que també convoca l’Institut. Alhora, podran conèixer de primera mà quins són els criteris pels quals es regeix la seva concessió, així com resoldre tots aquells dubtes més comuns per facilitar  la gestió de tots els tràmits relacionats amb la sol·licitud, la realització de l’activitat subvencionada i la justificació.

Dades de la sessió:

• Data: dijous 6 d’octubre
  • Hora: 12.00h.
  • Lloc: seu social del Gremi (carrer València, 279, primera planta)
  • Ponent: Izaskun Arretxe, Cap de l’Àrea de Literatura i Pensament

Inscripció

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindible que feu la inscripció telemàtica mitjançant l’enllaç “inscripció”, que trobareu al peu d’aquesta pàgina. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.