Sessió informativaEls nostres assessors fiscals, Durán-Sindreu, Asesores Legales y Tributarios, han organitzat una sessió informativa sobre l’impacte de la nova Llei Orgànica de Protecció de Dades i Garantia dels Drets Digitals en l’entorn empresarial.

El passat 21 de novembre de 2018 el Senat va aprovar definitivament la nova LOPDGDD concebuda per millorar la privacitat de les persones en el nou entorn virtual i empresarial, adaptant l’ordenament espanyol al Reglament Europeu de Protecció de Dades.

• DIA: 6 de febrer (dimecres)
  • HORA: 16.00h
  • LLOC: Seu social del Gremi (València, 279, 1r de Barcelona)

Els principals aspectes que es tractaran a la sessió seran les següents novetats de la norma:

• La privacitat en l’entorn laboral (dispositius de videovigilància, sistemes de gravació i de geolocalitzaicó). Evolució i nova regulació
  • Regulació del nou dret a la desconnexió digital dels treballadors. Sistemes de posada en pràctica per les empreses
  • Altres novetats de la LOPDGDD en quan a la seva aplicació pràctica: Bloqueig de les dades personals, dret d’informació del titular, sistemes de denúncies internes i nou règim sancionador
  • Altres temes d’interès en relació a la matèria

Ponents:

• Omar Molina, director de l’àrea laboral de Durán-Sindreu, Asesores Legales y Tributarios
  • Carme Setó, directora de l’àrea IT&IP de Durán-Sindreu, Asesores Legales y Tributarios

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindible fer la inscripció telemàtica. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir: