La Fira Internacional del Llibre (TIBE) de Taipei 2024 se celebrarà entre els dies 20-25 de febrer del 2024.

TIBE és una fira internacional organitzada per la Taipei Book Fair Foundation i supervisada pel Ministeri de Cultura de Taiwan enfocada a la creació d’un espai de promoció cultural, intercanvi de copyright i lloc de trobada entre editorials, distribuïdors, autors, agents literaris, traductors , aficionats a la lectura i altres actors del món editorial.

A les passades edicions més de 33 països van tenir presència amb els seus llibres en aquesta fira donant a conèixer les seves propostes.

Descarrega’t l’informe Informe de l’ICEX sobre la celebració de la TIBE – Taipei International Book Exhibition 2023

La Cámara Oficial Española de Comercio de Taiwán ofereix a les editorials un Servei Personalitzat de Recolzament Logístic per poder participar a la fira sense desplaçar-hi cap representant. Aquest servei inclou:

• Recepció dels llibres
  • Trasllat dels llibres des de la Cambra de Comerç al lloc de l’exposició
  • Espai en un córner/stand del que disposem
  • Personal de la Cambra de Comerç que s’encarregarà de tasques de representació i exposició
  • Recull de targetes i informació de visitants interessats

L’editor interessa haurà de:

• Enviar de les mostres que vulgui que estiguin presents a la Fira. El nombre màxim de llibres que es poden enviar és de 15 unitats.
  • Targetes de visita per lliurar a visitants interessats
  • Fulletons amb informació dels llibres i/o editorial
  • Enviar’una presentació en format digital que faciliti la formació de les persones que s’encarregaran de la representació i exposició.

El preu de la contractació d’aquest Servei Personalitzat de Suport Logístic és de 175 euros (amb descompte COVID del 30% i IVA ja aplicats).

Els interessats han de confirmar la seva participació abans del dia 15 de gener a taipei@comercio.mineco.es

Els llibres han d’arribar abans del dia 30 del mateix mes a:

Victoria Li
Analista de Mercado
CÁMARA DE COMERCIO DE ESPAÑA EN TAIWÁN
Fl.10-B1, No. 49, Min Sheng E. Rd., Sec. 3
Taipei. Taiwan 10478
Tel. (+886) 2 2518 4905

NOTA IMPORTANT: Haguda compte que l’espai del qual disposa la Cambra és limitat (un màxim de tres empreses/editorials) recomanem que confirmeu el vostre interès en el termini més breu possible.

Consultes:

Victoria Li – Correu-e: taipei@comercio.mineco.es