El Gremi d’Editors de Catalunya ha organitzat, juntament amb CEDRO (Centro Español de Derechos Reprográficos), un seminari web per a fer un repàs de l’ús que fem a les xarxes socials a la nostra empresa, com utilitzem els serveis de missatgeria, l’ús de les obres que pengem a les xarxes, etc.

Aquest seminari tindrà lloc el dia 25 d’abril (dimarts), a les 12 h, per videoconferència a través de la plataforma ZOOM.

PONENT: Mercedes Morán, Departament Jurídic de CEDRO.

NOTA IMPORTANT: Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica mitjançant el botó “INSCRIPCIÓ”, indicant el correu electrònic on voleu rebre l’enllaç per connectar-se a la sessió.

El termini per inscriure’s acaba a les 10h del 25 d’abril. Abans de les 12 h rebreu un correu electrònic amb un enllaç per incorporar-vos a la sessió en línia.

Les places són limitades i està dirigit prioritàriament a les editorials associades al Gremi d’Editors de Catalunya, a l’Associació d’Editors en Llengua Catalana i als socis de CEDRO.