Notícia publicada a Infobae el 17 de novembre de 2020. Consulteu l’article original de la notícia clicant aquí: Fort missatge del sector editorial: “Sense ATP no hi ha llibres”

Organitzacions com la Fundación El Libro, la CAL, la CAP i la SADE van difondre un vídeo on asseguren que la pandèmia va deixar a les nostres llibreries, editorials, escriptors, gràfics i distribuïdors a la vora de l’abisme. Donen suport el reclam Eduardo Sacheri, Guillermo Saccomanno, Florencia Etcheves i Marcelo Birmajer, entre d’altres autors.

El nom de la campanya és #SinATPNoHayLibros i va ser dissenyada per diferents organitzacions que tenen als actors de la indústria editorial. Està la Fundación El Libro, la Cámara Argentina del Libro (CAL), la Cámara Argentina de Publicaciones (CAP), la Sociedad Argentina de Escritores (SADE), entre d’altres.

“El llibre argentí és un orgull per al nostre país davant el món. Però la pandèmia ha deixat a les nostres llibreries, editorials, escriptors, gràfics i distribuïdors a la vora de l’abisme. Per seguir respirant necessitem que l’Estat mantingui l’Assistència d’Emergència al Treball i la Producció. Sense ATP no hi ha llibres ni llibreries argentines. És un missatge de el sector editorial argentí, llibreters, editors i gràfics”, diuen en el vídeo difós.