TERCERA RESOLUCIÓ DEL SAB DE L’ANY 2021

1 de juny – 31 d’agost: entrada de propostes dels editors a la web

3-14 de setembre: tria de biblioteques

15 de setembre: tramesa de la comanda als editors

16-17 de setembre: confirmació d’estocs disponibles per part dels editors a: sab.cultura@gencat.cat, indicant a l’assumpte del missatge CONFIRMACIÓ D’ESTOC. Preguem celeritat en la confirmació.

16-30 de setembre: lliurament de les comandes a les plataformes logístiques

CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA (1M €)

Resolució única del SAB de l’any 2021

1 de setembre – 31 d’octubre: entrada de propostes dels editors a la web

2-10 de novembre: tria de biblioteques

11 de novembre: tramesa de la comanda als editors

12-13 de novembre: confirmació d’estocs disponibles per part dels editors a: sab.cultura@gencat.cat, indicant a l’assumpte del missatge CONFIRMACIÓ D’ESTOC. Preguem celeritat en la confirmació.

12-26 de novembre: lliurament de les comandes a les plataformes logístiques

IMPORTANT:

Es podran entrar títols publicats a partir de l’1 de setembre del 2021 i fins a finals d’octubre. En aquesta resolució no s’admetran projectes editorials, que es podran entrar durant el mes de gener de l’any 2022.

Consideracions per a les dues convocatòries

  • La facturació es podrà fer immediatament després de rebre el número d’expedient enviat per l’Oficina de Suport a la Industria Cultural (OSIC).
  • És indispensable que els editors facin arribar el llibre a les oficines del Servei de Biblioteques o que publiquin a la web el PDF. del llibre. Aquest PDF s’ha d’annexar a la segona casella de la fitxa del llibre, immediatament després de la informació tècnica del llibre. En cas de tenir dificultats, es pot enviar el document per WeTransfer a cultura@gencat.cat, indicant a l’assumpte del missatge PDF + el títol del llibre. No es podran valorar els títols entrats sense aquesta informació.
  • Els llibres demanats s’hauran d’enviar seguint les instruccions detallades a la comanda. La plataforma logística ARA VINC, canviarà d’adreça a partir de l’1 de setembre.
  • Recordem que en el correu de la comanda s’especifica el procediment de facturació i lliurament dels llibres.

Dades de facturació:

  • OFICINA DE SUPORT A LA INICIATIVA CULTURAL
  • Portal Santa Madrona, 6-8, 3a
  • 08001 Barcelona
  • NIF: Q0801883J

Consultes: