Objectiu:
El programa ICEX Next té com a finalitat introduir i consolidar la cultura exportadora en la petita i mitjana empresa espanyola per tal que aquesta passi a formar part de la seva estratègia empresarial. Per això, ofereix a l’empresa assessorament especialitzat a través de consultors experts pel desenvolupament de la seva estratègia exterior i millora de la seva competitivitat internacional i subvenciona determinades despeses que deriven del disseny i implantació de l’estratègia internacional.

Beneficiaris:
Aquest Programa està dirigit a qualsevol Pime espanyola, que tingui un producte o servei propi i/o marca pròpia. A més d’una facturació superior als 300.000 euros, exceptuant les Startup de base tecnològica.

Convocatòria 2024:
Dins d’aquesta convocatòria es realitzaran dos procediments de selecció successius que es publicaran en la web de ICEX www.icex.es i en la web de ICEX Next www.icexnext.es, segons el següent calendari de períodes de presentació de sol·licituds:

• Procediment 1: Del 24 de setembre al 15 d’octubre 2024 (a les 17h).
  • Procediment 2: Del 25 de novembre al 17 de desembre 2024 (a les 17h).

Pressupost:
La quantia màxima imputable a la totalitat del programa serà de fins a 6.000.000 €, amb una possible ampliació de 1.800.000 € addicionals.

Quantia:
L’import màxim a atorgar en cadascun dels dos procediments de selecció d’aquesta convocatòria, és el següent:

1. Procediment 1: 3.000.000 €.
  2. Procediment 2: 3.000.000 €.

La quantia de la subvenció per empresa beneficiària serà el 60 % de les despeses subvencionades.

CONVOCATÒRIA

Convocatòria publicada al BOE