captura-de-pantalla-2016-12-14-a-las-18-11-27El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs Posicionament WEB SEO-SEM, en modalitat presencial, i dirigit a treballadors del sector editorial, autònoms i aturats. Tenen prioritat els treballadors d’empreses associades al Gremi. Els curs està cent per cent subvencionat gràcies al suport del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

El curs tindrà 60 hores de durada i es farà una jornada de presentació del curs i lliurament de material i documentació el dia 23 de desembre de 2016, d’11.00h a 12.00h.

El curs s’impartirà entre els dimarts, dijous i divendres de 16.00h a 20.00h, en 15 sessions entre el 13 de gener i el 24 de febrer, a les instal·lacions del Gremi. Els interessats ja poden cursar la inscripció clicant l’enllaç situat a la part inferior d’aquesta pàgina.

 

Dades del Curs

  • Nom: Posicionament WEB SEO-SEM
  • Jornada de Presentació: 23 de desembre de 2016, d’11.00h a 12.00h.
  • Dates: Dimarts, dijous i divendres, en 15 sessions, entre el 13 de gener i el 24 de febrer (ambdós inclosos)
  • Hora: de 16.00h a 20.00h
  • Durada: 60 hores
  • Lloc: Seu del Gremi d’Editors de Catalunya (Carrer València, 279 1r – 08009 Barcelona)

 

Objectiu

Conèixer què és SEO i quins són els seus avantatges per a l’empresa. Ser capaç de posar en pràctica un projecte de promoció de pàgines web

 

 Continguts 

  1. Introducció SEO

1.1. Què és SEO

1.2. Les tres potes del SEO

1.3. Estructura de la informació

1.4. Contingut

1.5. Enllaços

1.6. Com funcionen els motors de recerca

1.7. Indexació de la informació. El crawler

1.8. Emmagatzematge de la informació

1.9. Resposta a una petició d’un motor de recerca

1.10. Eines i plugins

  1. SEO on-page

2.1. Estructura de la informació

2.2. La home no és la nostra única font d’entrada

2.3. Com construir l’estructura de la informació indexable a partir del KEI i KFI

2.4. Codi HTML posicionable

2.5. Disseny

2.6. Codi

2.7. La web semàntica

2.8. SEO per a editors

2.9. Eines i plugins SEO on-page

  1. SEO off-page

3.1. Importància dels enllaços

3.2. Backlinks

3.3. Linkjuice

3.4. El KOI

3.5. Casos d’èxit – Casos de fracàs

3.6. Eines SEO off-page

  1. Eines i analítica

4.1. Webmastertool i Google Analytics

4.2. Definició de KPI’s SEO

4.2. Creació de dashboards

  1. Consultoria SEO – Benchkmark SEO

5.1. Auditoria codi

5.2. Consultoria SEO on-page

5.3. Consultoria SEO off-page

  1. Introducció SEM

6.1. CPC – CPM – CPA

6.2. El compte d’Adwords i configuració d’una campanya bàsica

6.3. Formats d’anuncis

 

Inscripció

 Per formalitzar la teva inscripció al curs “Intel·ligència emocional” fes clic sobre el botó d’enllaç: INSCRIPCIÓ