La fira tindrà lloc del 7 al 17 de febrer de 2019.

Espanya serà el país invitat d’honor. Per aquest motiu la representació anirà a càrrec del Ministerio de Cultura y Deporte que hi serà present amb un estand d’exposició cultural en el qual s’inclouran llibres premiats i diverses exposicions.

El termini per a la presentació de sol·licituds d’aquesta convocatòria ha finalitzat.

El Ministeri estudiarà la possibilitat d’habilitar un espai a disposició dels editors amb participació agrupada (mòdul individual o mòdul a compartir amb una altra editorial), coordinat per la Federación de Gremios de Editores de España.

Els interessats han de comunicar-ho per correu electrònic abans del 21 de desembre indicant les següents dades:

• Nom de l’empresa
  • Adreça postal
  • Telèfon
  • Persona de contacte
  • Correu electrònic
  • Modalitat de participació (mòdul individual o mòdul compartit amb una altra editorial)

Cal enviar el correu electrònic a: comext@fge.es amb còpia a info@gremieditors.cat