Des de la Federación de Gremios de Editores de España s’ha començat a treballar en l’organització de la 42a edició de LIBER que tindrà lloc de l’1 al 3 d’octubre de 2024 a Fira de Barcelona, recinte Gran Via.

Per a l’edició d’enguany s’està treballant en el programa d’invitats LIBER que inclou:

• PROGRAMA DE COMPRADORS: compradors estrangers de llibres editats a Espanya, fonamentalment distribuïdors i llibreters estrangers.
  • PROGRAMA DE PRESCRIPTORS: bibliotecaris, agents editorials, professors d’universitats, editors i responsables d’organismes públics amb capaci­tat de prescripció, de decisió i compra (de drets o de llibres) de tot el món. És molt important indicar els motius pels quals és interessant que se’ls inviti a visitar LIBER.

Per a poder dur a terme aquest programa és imprescindible la participació activa de totes les empreses que participaran a LIBER.

L’objectiu principal de la comissió encarregada del programa d’invitats estrangers, formada per representants de la FGEE, ICEX i Ministeri de Cultura, és tractar que cada any puguin participar nous i petits importadors i que els invitats responguin a interessos generals, per això prevaldrà el criteri dels expositors.

Les propostes dels editors catalans seran recollides i treballades per la Comissió de Comerç Exterior del Gremi per tal de portar conjuntament les propostes per tenir més pes específic a la reunió de selecció d’invitats i aconseguir el màxim d’invitats suggerits pels editors de Catalunya. És per això que és important que tots col·laborem per aconseguir el màxim nombre de prescriptors i importadors proposats pels editors catalans.

És important que tots els editors que hi vulgueu participar ens facin arribar les propostes abans del 1 de març.

Instruccions per a presentar les propostes:

• Les propostes han de ser el més àmplies possible i han d’incloure les dades completes de l’empresao entitat: nom de l’empresa, adreça completa, correu electrònic, telèfon i nom de la persona a invitar. En el cas dels prescriptors, cal indicar els motius pels quals és interessant que se’ls inviti a visitar LIBER.
  • Cal tenir cura en les propostes ja que en ocasions s’han proposat persones mortes o empreses desaparegudes.
  • S’han d’enviar per correu electrònic a la Secretaria del Gremi: info@gremieditors.cat
  • No hi ha límit en el nombre de propostes a presentar. Es poden proposar tant empreses o entitats que responguin als interessos de la vostra empresa com a interessos generals. L’únic a tenir en compte és que no s’acostuma a invitar a distribuïdors filials d’empreses espanyoles.

FORMULARIS: És imprescindible que feu servir els nostres formularis amb tota la informació a completar per a presentar les propostes i no enviar les propostes d’altres anys en un altre format, sense actualitzar i sense les dades completes:

Tota la informació sobre LIBER 2024