El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el taller de formació bonificada, “Oportunitats de la Intel·ligència Artificial (IA): Descobreix com aprofitar aquesta tecnologia en l’àmbit professional”, de nou hores de durada. El curs està estructurat de manera pràctica. Les sessions es mitjançant l’aula virtual ZOOM.

Dades del curs:

Durada: 9 hores
Periodicitat: 3 sessions
Dates: 7, 15 i 21 de juny de 2024 (divendres)
Horari: de 10.00h a 13.00h
Modalitat: Aula virtual zoom

Programa:

Sessió 1: Intel·ligència artificial des de zero. Comença a utilitzar aquesta tecnologia de forma pràctica

Important: Aquest curs està destinat a totes aquelles persones que vulguin començar a fer servir eines d’Intel·ligència Artificial (IA) de forma pràctica. Per seguir aquesta formació no cal tenir cap mena de coneixement previ. Aprendrem a utilitzar des de zero diferents aplicacions de forma fàcil i senzilla.

Objectius:

• Descobrir què cal tenir en compte per treballar amb Intel·ligència Artificial.
  • Descobrir eines senzilles d’intel·ligència artificial.
  • Aprendre a utilitzar aquestes eines de manera pràctica.

Temari:

• Fonaments de la Intel·ligència Artificial: Què cal tenir en compte abans de començar a treballar amb aquest tecnologia?
  • Funcionament de la Intel·ligència Artificial Generativa.
  • Eines d’Intel·ligència Artificial Generativa.
  • Sistemes de generació de textos.
  • Generació d’imatges.
  • Generació de vídeo.
  • Generació d’àudio i música.
  • Intel·ligència Artificial aplicada l´àmbit

Sessió 2: Intel·ligència Artificial en la gestió de projectes.

En aquesta sessió ens centrarem en les possibilitats de la intel·ligència artificial en la gestió de projectes. Descobrirem eines creades per millorar els fluxos de treball, i aprendrem a utilitzar de forma pràctica diferents recursos que ens permetran treballar de manera més ràpida i productiva.

Objectius:

• Descobrir com fer servir la Intel·ligència Artificial en les diferents fases de gestió d’un projecte.
  • Identificar eines que ens permetin agilitzar els fluxos de treball.
  • Aprendre a utilitzar la Intel·ligència Artificial per millorar la productivitat.

Temari:

• Intel·ligència Artificial en la gestió de projectes.
  • Eines d’Intel·ligència Artificial per millorar la productivitat.

Sessió 3:  Intel·ligència artificial en comunicació de projectes. Dissenya una estratègia de màrqueting digital amb IA

En aquesta sessió ens concentrarem en l’ús de la Intel·ligència Artificial (IA) per comunicar projectes. Aprendrem a dissenyar una estratègia de màrqueting digital des de zero amb l’ajuda d’eines d’intel·ligència artificial. També explorarem com aquesta tecnologia pot ser utilitzada en la gestió de xarxes socials.

Objectius:

• Observar l’impacte de la IA en el màrqueting i la comunicació digital.

• Aprendre a utilitzar la Intel·ligència Artificial en la comunicació d’un projecte.
  • Descobrir les aplicacions de la IA en la gestió de xarxes socials.

Temari:

• Tendències en Comunicació Digital.
  • Eines d’IA per al disseny d’estratègies de màrqueting.
  • Eines d’IA per a la gestió de xarxes socials

Preus:

Import associat: 135 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
Import no associat: 189 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Docents:

Andrea García: Professora de tecnologia i creativitat. Viu a Barcelona i treballa com a formadora freelance impartint formació relacionada amb la cultura digital en graus i programes universitaris.

També fa classe en institucions públiques, associacions professionals i empreses privades. Des del 2007, fa classe al Cibernàrium, de Barcelona Activa.

En la seva trajectòria professional, també destaquen la codirecció de la revista d’art i noves tecnologies A Mínima, el disseny de projectes editorials i una àmplia experiència en comunicació digital.

INSCRIU-TE