Fernando Benzo ha estat nomenat secretari general i José Manuel Anta nou gerent. Junts gestionaran la Federación de Gremios de Editores de España.

La FGEE ha reorganitzar el seu equip directiu coincidint amb la jubilació d’Antonio Mª Ávila després de 28 anys com a director executiu. La junta directiva ha decidit crear dos nous llocs directius per a dotar a l’organització d’un nou model de gestió. La nova Secretaria General serà ocupada per Fernando Benzo i la nova Gerència per José Manuel Anta. S’inicia ara un període de traspàs de funcions en el qual Antonio Mª Ávila continuarà col·laborant amb la FGEE. Els nous directius tenen el repte de continuar i reforçar el posicionament del sector editorial tant en el mercat interior com en l’exterior, així com la seva relació amb les institucions com a primera indústria del món de la cultura.

Nota de Prensa-NUEVA DIRECCIÓN EN LA FEDERACIÓN DE GREMIOS DE EDITORES DE ESPAÑA

Descarrega’t la NdP

Pàgina web de la FGEE: https://www.federacioneditores.org/