Aquest nou servei, que CEDRO ofereix als seus socis i clients, consisteix en una solució tecnològica que s’integra en les campanyes de publicitat digital i que exclou, a través de llistes automàtiques, webs i dominis pirates de continguts culturals, entre ells, llibres i diaris.
Jorge Corrales, director general de CEDRO, assegura que «volem posar-li cada vegada més difícil a les webs pirates seva activitat. Amb aquesta eina aconseguim un doble objectiu: d’una banda, evitem el finançament de les pàgines pirates (follow the money) i, d’altra, ajudem als nostres socis i a les organitzacions que tenen llicències de CEDRO a que la seva marca no estigui associada a activitats il·lícites».
Corrales explica que es tracta d’una eina més que CEDRO ha desenvolupat per aconseguir que «internet sigui un lloc més segur per a l’activitat dels escriptors, traductors, periodistes i editors».
El director de CEDRO assenyala a més: «Al evitar el finançament de llocs pirates estem donant suport al consum de la cultura original i als seus creadors i editors», i conclou que amb aquest bloquejador «vam impulsar pràctiques publicitàries saludables, sostenibles i de qualitat».