El Gremi d’Editors de Catalunya organitza, entre el 18 de gener i el 24 de febrer de 2016 un curs de “Màrqueting Directe i Màrqueting de Continguts“, en el marc del Pla de Formació del Gremi. Al curs, adreçat a treballadors, autònoms i aturats, tindran prioritat els treballadors de les empresses associades, i és cent per cent subvencionable.

De modalitat presencial,  constarà d’un total de 25 hores lectives, i tindrà lloc a les pròpies instal·lacions del Gremi dos dies a la setmana: dilluns i dimecres, de 15 a 17 hores.

 

Els principals objectius del curs seran:

  • Dissenyar i implementar un pla de màrqueting directe amb els coneixements de màrqueting directe més efectius i rendibles.
  • Conèixer el màrqueting de continguts i el màrqueting directe i la seva aplicació per a posicionar la marca, fidelitzar i atraure clients potencials.
  • Crear i aportar valor al consumidor generant continguts de qualitat rellevants.
  • Aplicar tècniques dinàmiques i modernes per atraure l’atenció de l’usuari i generar participació, a més d’una vinculació emocional amb la marca.
  • Utilitzar les eines pròpies del màrqueting directe, com a element diferenciador.

Dades bàsiques:

  • Dates: 18/01/2016 al 24/02/2016
  • Horari: Dilluns i dimecres de 15.00h a 17.00h (25 hores)
  • Modalitat: presencial
  • Lloc: C/València, 279, 1r – 08009 Barcelona

 

Inscripcions