Subvenció de l’ICEC per a la realització de consultories que tinguin per objecte el disseny o la definició de plans de desenvolupament de públics.

El termini per a la presentació de sol·licituds d’aquesta convocatòria ha finalitzat.

Poden ser beneficiàries, entre d’altres, les empreses editorials.

Requisits i condicions:

1. La consultoria l’ha d’elaborar una empresa de consultoria externa a l’empresa sol·licitant, que tingui una solvència tècnica, que consisteixi en haver dut a terme, almenys, dues consultories a favor d’empreses o d’entitats terceres durant els dos anys anteriors al de presentació de sol·licitud
  2. La consultoria s’ha de fer durant l’any de concessió de l’ajut i ha de finalitzar, com a màxim, el 30 de novembre del mateix any
  3. Una mateixa empresa o entitat només pot presentar, per a una mateixa convocatòria, una sol·licitud com a màxim

Només es consideren subvencionables les despeses de contractació de l’empresa de consultoria externa per a la realització de les consultories, que en cap cas poden incloure les despeses d’implementació de les accions recomanades per la consultoria ni les despeses per al desenvolupament de programari o d’aplicacions informàtiques.

El període per presentar sol·licituds acaba el dia 2 de juliol del 2019.

Us recomanem que llegiu atentament les bases.

Més informació, requisits, documentació i terminis, aquí