El Gremi d’Editors de Catalunya organitza la formació bonificada “Microsoft Excel_ Trucs i recomanacions per treballar de forma àgil i efectiva,  de dotze hores de durada, i que es realitzarà online mitjançant una plataforma E-Learning.

Dades del curs:

Durada: 12  hores*

Inici: dilluns 26 de febrer de 2024

Finalització: dimarts 11 de març de 2024

Modalitat: On line

Metodologia:

Curs 100% Online. Tindràs un tutor assignat que et guiarà i et proposarà exercicis a realitzar.  Accés al campus virtual amb continguts dinàmics. La durada del curs està estimada en unes 15 hores tot i que depenen del teu ritme i dedicació pot variar.  Al completar el curs rebràs un diploma acreditatiu. Per poder realitzar la bonificació s’ha de realitzar el 75% del curs.

Objectius:

Us mostrarem les estratègies, què els més experimentats, utilitzen per treballar de manera òptima. Descobrireu les combinacions de tecles que us ajudaran a estalviar temps i facilitaran les tasques. Al finalitzar, dominareu, l’art de les macros per alliberar-vos de tasques repetitives. Us ensenyarem a crear taules dinàmiques que aportaran i treure el màxim rendiment.

Programa:

Mòdul 1: Trucs i recomanacions per Treballar de Forma Àgil i Efectiva

• Optimització del flux de treball per augmentar la productivitat.
  • Estratègies per gestionar grans quantitats de dades de manera eficient.
  • Ús d’eines avançades per a una millor organització i seguiment de tasques

Mòdul 2: Combinacions de Tecles i Dreceres de Teclat

• Identificació i pràctica de les dreceres de teclat més útils i eficients.
  • Utilització de combinacions de tecles per accelerar tasques comuns.
  • Personalització de dreceres de teclat per adaptar-se a les necessitats individuals.

Mòdul 3: L’emplenament ràpid

• Domini de tècniques d’emplenament ràpid per estalviar temps en la introducció de dades.
  • Ús de l’emplenament ràpid per a seqüències, patrons i llistes personalitzades.

Mòdul 4: Trucs per Seleccions Ràpides de Dades i Opcions

• Tècniques per seleccionar ràpidament cel·les, columnes i files.
  • Exploració de les diferents opcions de selecció i la seva aplicació pràctica.

Mòdul 5: Principals Opcions de Treballar amb Rangs com a Objecte Taula

• Creació i gestió de taules per a una manipulació de dades més efectiva.
  • Ús de funcions especials i avantatges de treballar amb taules en comparació amb rangs convencionals.

Mòdul 6: Treballar amb referències dins i fora del full

• Comprendre i utilitzar referències relatives i absolutes.
  • Enllaços entre fulls de càlcul i fórmules que abasten múltiples fulls.

Mòdul 7: Full de paràmetres per a les comparatives

• Creació d’un full de paràmetres per a anàlisis comparatives.
  • Utilització de filtres, grups i altres eines per a facilitar la comparació de dades.

Mòdul 8: Automatització de tasques

• Introducció al concepte de macros i la seva importància.
  • Creació de macros senzilles per a automatitzar tasques repetitives.
  • Personalització i edició de macros per adaptar-les a necessitats específiques.

Preus:

Import associat: 90 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Import no associat: 119 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Inscriu-te

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs de  “Microsoft Excel_ Trucs i recomanacions per treballar de forma àgil i efectiva FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb FUNDAE, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat