El Gremi d’Editors de Catalunya organitza la formació bonificada “Microsoft Excel: La representació gràfica de les dades”,  de dotze hores de durada, i que es realitzarà online mitjançant una plataforma E-Learning.

Dades del curs:

Durada: 12  hores

Inici: dilluns 1 de juliol de 2024

Finalització: diumenge 21 de juliol 2024

Modalitat: On line

Objectius:

Aprendreu a crear representacions visuals impactant de les vostres estadístiques editorials.

Descobrireu els secrets dels diferents tipus de gràfics i com triar el més adequat per a cada situació i aconseguir un resultat impactant.

Experimentareu amb gràfics interactius que us ajudaran a captivar la vostra audiència i dominareu els gràfics dinàmics per mantenir-vos sempre al dia amb les últimes.

Programa:

Mòdul 1: Representació gràfica de les dades

• Introducció a la importància de la representació gràfica en la interpretació de les dades.
  • Creació de gràfics bàsics com barres, línies i pastís.
  • Selecció del tipus de gràfic adequat per a diferents conjunts de dades.

Mòdul 2: Tipus de gràfics i adequació segons les dades a presentar

• Exploració dels diversos tipus de gràfics disponibles a Excel (barres, línies, pastís, dispersió, etc.).
  • Discussió sobre la selecció de gràfics en funció de la naturalesa de les dades (quantitatives, qualitatives, comparatives, etc.).
  • Exemples pràctics d’ús de gràfics per a diferents situacions.

Mòdul 3: Personalitzacions dels elements dels gràfics

• Aprofundiment en les opcions d’edició i personalització dels gràfics a través de l’eina d’Excel.
  • Com canviar colors, fonts, etiquetes i altres elements per millorar la visualització.
  • Ús d’estils pre definits i creació de plantilles personalitzades.

Mòdul 4: Els gràfics interactius:

• Introducció als elements interactius com les notes, botons i enllaços dins dels gràfics.
  • Creació de gràfics que reaccionin a la interacció de l’usuari.
  • Ús d’eines com Controls d’ActiveX per incorporar elements interactius als gràfics.

Mòdul 5: Gràfics dinàmics

• Conceptes bàsics de taules dinàmiques per a la creació de gràfics dinàmics.
  • Actualització automàtica dels gràfics amb canvis en les dades origen.
  • Ús de fórmules i funcions per crear gràfics dinàmics que s’ajustin a noves dades.

Metodologia:

Curs 100% Online. Tindràs un tutor assignat que et guiarà i et proposarà exercicis a realitzar.  Accés al campus virtual amb continguts dinàmics. La durada del curs està estimada en unes 12 hores tot i que depenen del teu ritme i dedicació pot variar.  Al completar el curs rebràs un diploma acreditatiu.

Preus:

Import associat: 90 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Import no associat: 119 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Inscriu-te

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs de  “Microsoft Excel: La representació gràfica de les dades FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb FUNDAE, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat