932 155 091 | info@gremieditors.cat

Microsoft 365 Power BI, com convertir dades en conclusions

El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “Microsoft 365 Power BI, com convertir dades en conclusions,  de catorze hores de durada i que tindrà lloc a través de la plataforma Teams.

Dades del curs:

Durada: 14 hores

Modalitat: On-Line. Plataforma Teams

Periodicitat: Set sessions de 2 hores

Dates: 7-9-14-16-21-23 i 28 de maig de 2024

Horari: de 16.00h a 18.00h

Perquè haig d’aprendre Power Bi?

Millora de la presa de decisions Power BI és una eina poderosa per a la visualització de dades i l’anàlisi d’informes, que ens permet als usuaris prendre decisions informades i millorar l’eficiència de les nostres operacions.

Estalvi de temps i costos amb Power BI podràs automatitzar i agilitzar el procés de recopilació, anàlisi i presentació de les teves dades. Estalviaràs temps i reduiràs costos operatius.

Interfície fàcil d’utilitzar, Power BI té una interfície intuïtiva i fàcil d’utilitzar què ens permet realitzar informes i visualitzacions complexes amb facilitat.

Integració amb altres eines, com sabeu, Power BI està integrat amb altres eines de Microsoft com Excel i SharePoint, això et permet treballar amb les seves dades dins d’un entorn familiar i aprofitar al màxim la seva inversió en tecnologia.

Objectius:

El principal objectiu és mostrar-vos amb la facilitat que es poden crear informes, presentacions i compartir coneixements. Us mostrarem les tècniques que ofereix PowerBI, com a eina corporativa, per analitzar les dades i generar informes d’alt valor afegit.

Aprendre a optimitzar l’anàlisi de les dades de l’organització i la visualització del resultats obtinguts i com podreu compartir la informació amb la resta de personal de l’empresa .

Amb aquesta formació exhaustiva en l’ús de l’eina aconseguiràs un alt nivell de suport per assegurar l’èxit en l’ús de Power BI a teva empresa.

Programa:

• Introducció a BI
    • Introducció a l’entorn corporatiu Microsoft 365 i Power BI Online
    • Què és Business Intelligence
    • Procés conceptual de l’elaboració de l’informe
  • Connectar fonts de dades amb POWER BI Desktop (web/ PDF/ EXCEL)
  • Visualitzacions
    • Targetes
    • Gràfics
    • Taules
    • Afinador / Segmentadors
    • Marcadors