La Escuela de Unidad Editorial ESUE, en col·laboració amb la Universidad de Alcalá, han posat en marxa un Màster Online en Gestió Editorial i Màrqueting Digital.

Aquest màster online és una guia per aquells professionals o joves llicenciats que vulguin aprendre el procés d’edició amb un èmfasi especial en les oportunitats que ofereix la nova era digital al món del llibre. L’objectiu és formar els editors del segle XXI i oferir als professionals en actiu continguts actualitzats sobre els formats, canals i eines de promoció digitals.

El màster dotarà els seus alumnes de les tècniques i els coneixements necessaris per a moure’s, amb un nivell professional, en el món editorial balancejant el criteri cultural i els nous models de negoci. Mitjançant la realització d’un projecte editorial real al final del curs, els alumnes que desenvolupin un intens treball durant el programa, seran capaços de presentar un projecte complet d’edició i màrqueting d’un títol, col·lecció o segell.

Contingut:

  • Conèixer el sector editorial i la seva digitalització
  • Conèixer els diferents productes per a la transmissió del coneixement en l’àmbit digital.
  • Identificar els suports més adequats per a un públic objectiu determinat.
  • Conèixer els canals de distribució editorial en l’àmbit digital i definir els canals òptims per als diferents productes.
  • Dissenyar una col·lecció editorial.
  • Elaboració i anàlisi d’un projecte editorial i la seva viabilitat.
  • Dissenyar i desenvolupar un pla de màrqueting i comunicació per a un producte editorial i establir els paràmetres per a mesurar els resultats.

Codi del 10% de descompte per agremiats: 1ZXUGLVX8S

Master-ONLINE-en-Gestion-Editorial-y-Marketing Digital-22-23

 

  • Pots descarregar el document aquí

Més informació aquí