BTwinBooks ha desenvolupat una tecnologia que gestiona la identitat única d’objectes físics. Apliquen aquesta tecnologia al sector editorial, cobrin un filó entre llibres físics i llibres digitals, abordant així un problema crític en el sector editorial, el control de còpies digitals il·legítimes. Cada llibre en paper porta associat un llibre digital.

Beneficis per a l’editorial

• Evita les còpies il·legals. El llibre en paper bloqueja una còpia digital única, i contingut estès associat
  • Obté informació i estadístiques dels hàbits i gustos dels seus lectors
  • Augment de la lectura: increment de les vendes

Beneficis per al lector

• Compra continguts i llegeix en qualsevol dispositiu: paper, mòbil, tablet, iPad, PC, etc.

Beneficis per al llibreter

• Es distribueix a través de canal de llibreries tradicional.

Vine a la sessió informativa!

Aquesta sessió informativa tindrà lloc el dia 31 de gener (dimarts), a les 10.00h., a la seu social del GEC (carrer València, 279, primera planta).

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica clicant el botóINSCRIPCIÓ”. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.