Segons diversos estudis, més del 85% dels continguts digitals van ser consumits de forma il·legal l’any passat. El sector editorial és un dels més afectats per la pirateria. Cal cercar solucions efectives, ràpides i assequibles per a les editorials, per fer front i evitar que la pirateria segueixi fent tant de mal a un sector que la pateix cada vegada més.

El Gremi ha organitzat una presentació, “La pirateria en el sector editorial. Presentació d’eines i possibles solucions” per l’empresa Red Points, experts en tractament d’informació a la xarxa,  que tindrà lloc dimecres 22 de juny, a les 12.00h, a la seu social del Gremi, impartit pel Country Manager Spain de Red Points Solutions, Joaquim Coll.

Programa:

• La problemàtica de la pirateria en el sector editorial, amb casos d’exemple
  • Les particularitats d’aquesta pirateria en els diferents tipus d’editorials (petites, mitjanes, grans editorials i autors independents)
  • Les conseqüències que té que els continguts estiguin disponibles il·legalment
  • La problemàtica amb el llibre electrònic
  • Solucions, metodologia i eficiència de la protecció

Ponent:

Data i lloc:

Aquesta presentació tindrà lloc dimecres 22 de juny, a les 12.00h., a la seu social del Gremi d’Editors de Catalunya (carrer València, 279, primera planta).

Inscripcions:

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindible que feu la inscripció telemàtica mitjançant el botó “Inscriu-te aquí!”. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.

Web d’interès: