Curs era digitalEl Gremi d’Editors de Catalunya organitza amb la col·laboració de l’Eva Güell, el curs de formació bonificada, “Com fer front als nous reptes de l’era digital: mercat i nous formats”, de sis hores de durada, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions. El curs es farà els dilluns a la tarda, de 18.00 a 20.00 hores.

Dades del curs:

• Durada: 6 hores
  • Periodicitat: Tres sessions de 2 hores
  • Dates: De dilluns 6 al dilluns 20 de maig de 2019
  • Horari: de 18.00h a 20.00h

Objectius:

Mostrar com la transformació digital està impactant a la cadena de valor del llibre. I com construir, gestionar i comercialitzar un catàleg editorial digital. Repàs dels principals aspectes tècnics, legals, comercials i de promoció que s’han de tenir en compte al llarg del procés d’edició.

Programa:

1. Introducció: impacte de la transformació digital a la cadena de valor del llibre
    1. Noves formes de lectura: com les noves pantalles i les xarxes socials estan influenciant la nostra forma de llegir i escriure
    2. Consumidors i lectors
      1. Nous hàbits de consum de continguts
      2. Evolució dels hàbits de lectura
    3. La oferta de continguts i els models de negoci
      1. Tipus de continguts
      2. Models de negoci
      3. Aspectes legals
  2. El mercat digital d’ebooks i audiollibres
    1. Principals dimensions del mercat digital global
    2. El mercat del llibre digital en espanyol i català
      1. España
      2. Llatinoamèrica
      3. Altres territoris
    3. Models de negoci digitals, descripció i models de contractes:
      1. Venta a-la-carte
      2. Suscripció
      3. Prèstec bibliotecari digital
  3. Producció i gestió d’un catàleg digital

1. Edició digital:
      1. Ebooks
      2. Audiollibres
    2. Eines de comercialització
      1. Suscripció
      2. Prèstec bibliotecari digital
      3. Dynamic Pricing
      4. Bundling, serialització, etc.

Docent:

Eva Güell amb una trajectòria professional de més de 15 anys en el sector editorial. Ha estat Responsable Digital a la Divisió Editorial del Grup Planeta. Especialitzada en el desenvolupament de negoci de continguts digitals per al mercat global en castellà. Orientada a la transformació digital en l’edició.

Actualment és Directora de Marketing i Negoci Digital a l’Editorial Anagrama i professora del Màster en Edició de la UPF Barcelona School of Management.

Preus:

• Import associat: 90 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 109 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al Com fer front als nous reptes de l’era digital: mercat i nous formats: FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb la Fundació Tripartita, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat