El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “MailChimp, una eina per la teva estratègia màrqueting digital,  de deu hores de durada i que tindrà lloc a través de l’aula virtual ZOOM.

Dades del curs:

• Durada: 10 hores

• Periodicitat: Cinc sessions de 2 hores

• Dies: dimarts i dijous

• Dates: 18-20-25- i 27 d’abril i 2 de maig de 2023

• Horari: de 10.00h a 12.00h

• Modalitat: On-Line. Aula virtual zoom

Objectius:

Aquest curs d’e-mail màrqueting t’ajudarà a dominar una de les millors eines creades per a aquesta estratègia: MailChimp. Com dominar-la des de zero i fins a augmentar el teu rati de vendes i fidelització de clients.

L’e-mail segueix sent la tècnica de màrqueting online d’on s’aconsegueixen més vendes a internet. La seva correcta implementació resulta imprescindible dins d’una estratègia de màrqueting online d’una empresa.

Programa:

• Conceptes bàsics del e-mail màrqueting
    • Tot el necessari per començar amb la teva estratègia
    • Crear una llista amb MailChimp
    • Com importar contactes a la teva llista a MailChimp
    • Com crear el teu formulari d’alta a la llista a MailChimp
    • Com integrar el teu formulari d’alta al bloc/ web
  • Plantilles i Campanyes
    • E-mail Beamer
    • El teu quadre de comandament
    • Campanya estàndard
    • Plantilles
    • Campanyes RSS
    • Inbox Inspection
    • Editor Drag & Drop
  • Captació i fidelització de subscriptors
    • Com triar el millor ganxo per al teu butlletí
    • Com crear una landing page a WordPress
    • Com transformar el teu ganxo en producte
    • Com crear formularis eficaços
    • Com maximitzar les altes (proves A / B)
  • Com accelerar la captació
    • Publicitat online: Si / No
    • Campanyes de Coregistro: Si / No
    • SEO
    • Prescripció
    • Coopetició
  • Paraules que venen
    • La confiança és clau
    • Augmentar el valor percebut
    • Escassetat
    • Prova Social
    • Autoritat
    • Bonus
    • Landing Page
  • Automatització i Funcionalitats avançades
    • Quan fer les campanyes?
    • Segmenta i duplica les teves vendes
    • Els grups són els teus aliats
    • Proves A/B en campanyes
    • Autoresponders: la màgia de l’automatització

PROGRAMA EN PDF

Preus:

• Import associat: 145€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

• Import no associat: 199€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Instruccions de connexió:

Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per l’ordinador o tauleta. Aquesta aplicació l’haureu de descarregar per tenir accés al servei.

Abans de l’inici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos quan rebeu les instruccions , 15 minuts abans de l’inici, per comprovar que tot funciona correctament.

Funcionament de les classes:

• S’iniciarà la sessió amb puntualitat
  • Posteriorment rebreu la presentació del curs

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “MailChimp, una eina per la teva estratègia màrqueting digital: FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb FUNDAE, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat