grupo-prisaEl Gremi d’Editors de Catalunya i l’Associació d’Editors en Llengua Catalana han signat un acord amb el Grupo Prisa per publicitar en els seus mitjans (Cadena SER, diari El País i Internet) en condicions especials per als editors.

• La graella, les tarifes, les modalitats i més informació, aquí

Condicions i tràmits

Els tràmits necessaris per poder contractar una campanya són els següents:

• Cal facilitar les dades per elaborar el contracte de publicitat:

Nom/raó fiscal de l’empresa

NIF de l’empresa

Adreça, codi postal i telèfon de l’empresa

Nom, cognom i correu electrònic de la persona que signarà el contracte

• Forma de pagament:
    La forma de pagament és a mes vençut, una vegada radiada la campanya, a dia 30 de cada mes, es pot fer mitjançant gir bancari o transferència, en cas de ser gir caldrà informar del número de compte de l’empresa, nom de l’entitat bancària i adreça del carrer on es troba l’oficina.

Falca de ràdio

Cal facilitar un esborrany d’unes 50 paraules, perquè els publicistes puguin preparar la falca de 20 segons.
(autor/títol de l’obra, web de l’editorial i dues línies a manera de sinopsi de com es vol presentar el llibre, si amb veu d’home o dona, etc.). Els creatius primer prepararan el text per al vist-i-plau i després es procedirà a gravar. Per poder fer tot el procés amb temps i calma necessiten una setmana aproximadament.

Les veus són de locutors de publicitat anònims, si es volgués una veu coneguda el contractant assumirà els honoraris, amb la música de la falca. Utilitzen temes d’una fonoteca de cançons de publicitat pròpia de la que tenen les llicències, sempre buscant l’estil musical més adient i que s’adapti al text i al producte que es vol anunciar, segons el criteri dels creatius del Grup. Si es volgués una cançó d’un autor concret caldrà demanar els drets d’autor a la SGAE i facilitar el contracte, no es poden radiar per a finalitats publicitàries sense autorització.

La campanya de ràdio se centrarà a l’emissora convencional Cadena Ser, però depenent de l’obra i el target al que va dirigit, emissores musicals com Els 40 (joves) Cadena Dial (dones) i M-80 (homes) podrien encaixar molt bé com a complement i amb tarifes més econòmiques. Consulteu condicions.

Inserció en premsa o roba pàgines per a la web

Pel que fa al roba pàgines per a la web o a l’original de premsa en qualsevol dels seus formats, cal lliurar-lo fet per poder publicar.

Contacte

Per a qualsevol consulta i per formalitzar la contractació, cal contactar amb Xavier López Roig