PLACES EXHAURIDES!
El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada «Power Up your Business English», de trenta hores de durada, i s’impartirà a les seves instal·lacions i a través de l’aula virtual ZOOM.
Dades del curs:
-
Durada: 30 hores
-
Periodicitat: 20 sessions d’una hora i trenta minuts
-
Dates: des de dilluns 18 de setembre fins dimecres 29 de novembre de 2023
-
Horari: de 10.30h a 12.00h
-
Modalitat: Presencial / Aula virtual ZOOM
-
Les classes seran reduïdes, màxim 10 assistents
-
Nivell mínim d’anglès A2 (es farà prova de nivell per homogeneïtzar el grup)
Objectius:
Donarem eines per aconseguir comunicar-nos amb frases en anglès tremendament efectives, treballant també les habilitats interpersonals que hi intervenen: comunicació verbal efectiva, escoltar, construir sòlides relacions basades en la confiança, resolució de problemes, reduir malentesos, assertivitat, gestió de situacions complicades.
Aprendre a perdre la por a l’idioma i la barrera que pot representar.
Programa:
- Talking about your company
- What your company does
- Company performance
- Company structure
- Company’s reputation
- Company’s history
- Products and services
- SWOT Analysis
- Specific terminology and concepts of the sector
- Talking about the sector (evolution, new players, trends,..)
- Talking about your job
- Basic job information
- Duties
- Specific projects you’ve been involved in
- A typical day
- Talking about yourself
Meetings – Introduction to meetings Small talk before a meeting
- Leadership
- Opening and managing meetings
- State meeting objectives. Framing the decisions at the start of the meeting
- Clarifying expectations.
- Establish meeting rules
- Dealing with people
- Summarising
- Participating
- Presenting an argument
- Supporting your argument
- Giving opinions
- Asking for opinions
- Agreeing / Disagreeing
- Accepting and rejecting
- Clarifying what was said / what was meant
- Interrupting and managing interruptions
- Talking about forecasts
- Closing the meeting. Action points
Socialising
- Participating in a conversation
- Likes, dislikes and preferences
- Invitations: accepting and declining
- Making requests, offers and recommendations. Asking an open question
- Opinions, agreeing and disagreeing
- Travel
- Airport: Checking in for a flight – Immigration -Customs – Security
- Lost baggage
- Hiring a car
- Taking the train
- Travelling companions
- Booking a hotel. Checking into & out a hotel.
- Hotel problems
- Taking a taxi
- Medical problems
- Socialising with strangers in an airport lounge
- Socialising with strangers in a plane
- Getting around. Asking for directions.
Addicionalment es treballaran aspectes gramaticals i fonètics en línia amb el nivell d’idioma dels participants.
Metodologia:
El taller combina l’única fórmula de llenguatge i tècniques de comunicació, traient el màxim partit als dos objectius, el de millorar la pròpia habilitat de comunicació i aconseguir augmentar la fluïdesa i seguretat quan parlem en anglès.
Amb aquesta metodologia, les sessions no només són més àgils i divertides, sinó que s’arriba a interioritzar l’idioma sense adonar-se’n. Les situacions que es presenten al taller recordaran al dia a dia de la nostra feina.
Docent:
Natiu, docent de l’idioma, amb una àmplia experiència professional i especialista en les tècniques de Storytelling i Applied Impro
Preus:
-
Import associat: 450€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
-
Import no associat: 599€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
Instruccions de connexió:
Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per l’ordinador o tauleta. Aquesta aplicació l’haureu de descarregar per tenir accés al servei.
Abans de l’inici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos quan rebeu les instruccions , 15 minuts abans de l’inici, per comprovar que tot funciona correctament.
Funcionament de les classes:
- S’iniciarà la sessió amb puntualitat
- Posteriorment rebreu la presentació del curs
Inscriu-te!
Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “Power Up your Business English”: FORMULARI PLACES EXHAURIDES!
Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb FUNDAE, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat