PLACES EXHAURIDES!

El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada «Power Up your Business English», de trenta hores de durada, i s’impartirà a les seves instal·lacions i a través de l’aula virtual ZOOM.

Dades del curs:

  • Durada: 30 hores

  • Periodicitat: 20 sessions d’una hora i trenta minuts

  • Dates: des de dilluns 18 de setembre fins dimecres 29 de novembre de 2023

  • Horari: de 10.30h a 12.00h

  • Modalitat: Presencial / Aula virtual ZOOM

  • Les classes seran reduïdes, màxim 10 assistents

  • Nivell mínim d’anglès A2 (es farà prova de nivell per homogeneïtzar el grup)

Objectius:

Donarem eines per aconseguir comunicar-nos amb frases en anglès tremendament efectives, treballant també les habilitats interpersonals que hi intervenen: comunicació verbal efectiva, escoltar, construir sòlides relacions basades en la confiança, resolució de problemes, reduir malentesos, assertivitat, gestió de situacions complicades.

Aprendre a perdre la por a l’idioma i la barrera que pot representar.

Programa:

  1. Talking about your company
  • What your company does
  • Company performance
  • Company structure
  • Company’s reputation
  • Company’s history
  • Products and services
  • SWOT Analysis
  • Specific terminology and concepts of the sector
  • Talking about the sector (evolution, new players, trends,..)
  1. Talking about your job          
  • Basic job information
  • Duties
  • Specific projects you’ve been involved in
  • A typical day
  1. Talking about yourself

Meetings – Introduction to meetings  Small talk before a meeting

  1. Leadership
  • Opening and managing meetings
  • State meeting objectives. Framing the decisions at the start of the meeting
  • Clarifying expectations.
  • Establish meeting rules
  • Dealing with people
  • Summarising
  1. Participating
  • Presenting an argument
  • Supporting your argument
  • Giving opinions
  • Asking for opinions
  • Agreeing / Disagreeing
  • Accepting and rejecting
  • Clarifying what was said / what was meant
  • Interrupting and managing interruptions
  • Talking about forecasts
  1. Closing the meeting. Action points

Socialising

  1. Participating in a conversation
  • Likes, dislikes and preferences
  • Invitations: accepting and declining
  • Making requests, offers and recommendations. Asking an open question
  • Opinions, agreeing and disagreeing
  1. Travel
  • Airport: Checking in for a flight – Immigration -Customs – Security
  • Lost baggage
  • Hiring a car
  • Taking the train
  • Travelling companions
  • Booking a hotel. Checking into & out a hotel.
  • Hotel problems
  • Taking a taxi
  • Medical problems
  • Socialising with strangers in an airport lounge
  • Socialising with strangers in a plane
  • Getting around. Asking for directions.

Addicionalment es treballaran aspectes gramaticals i fonètics en línia amb el nivell d’idioma dels participants.

PROGRAMA EN PDF

Metodologia:

El taller combina l’única fórmula de llenguatge i tècniques de comunicació, traient el màxim partit als dos objectius, el de millorar la pròpia habilitat de comunicació i aconseguir augmentar la fluïdesa i seguretat quan parlem en anglès.

Amb aquesta metodologia, les sessions no només són més àgils i divertides, sinó que s’arriba a interioritzar l’idioma sense adonar-se’n. Les situacions que es presenten al taller recordaran al dia a dia de la nostra feina.

Docent:

Natiu, docent de l’idioma, amb una àmplia experiència professional i especialista en les tècniques de Storytelling i Applied Impro

Preus:

  • Import associat: 450€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

  • Import no associat: 599€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Instruccions de connexió:

Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per l’ordinador o tauleta. Aquesta aplicació l’haureu de descarregar per tenir accés al servei.

Abans de l’inici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos quan rebeu les instruccions , 15 minuts abans de l’inici, per comprovar que tot funciona correctament.

Funcionament de les classes:

  • S’iniciarà la sessió amb puntualitat
  • Posteriorment rebreu la presentació del curs

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “Power Up your Business English: FORMULARI PLACES EXHAURIDES!

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb FUNDAE, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat