fitxer_006

L’estand de l’Associació, a la Fira de Frankfurt del 2016

Com és habitual en els darrers anys, l’Associació, l’ICEC, l’Institut Ramon Llull i l’Ajuntament de Barcelona participaran conjuntament en un únic espai que es posa a disposició de tots els editors a la Fira Internacional del Llibre de Frankfurt, que tindrà lloc de l’11 al 15 d’octubre de 2017.

S’ha acordat dividir l’espai en diferents formes de participació per tal de facilitar la presència del màxim nombre d’editors.

Modalitats de participació

Els preus que indiquem són orientatius, a l’espera de concretar les condicions de participació de l’Associació en l’estand institucional. Més endavant informarem dels imports per a 2017.

1. Zona col·lectiva. Taules i cadires d’ús comú

Els llibres s’exposaran en prestatgeries i es gestionarà que aparegui el logo o el nom de les empreses a la capçalera. Els editors disposa­ran d’una zona amb taules i cadires d’ús comú. Addicionalment, si es vol per aparèixer com a co-expositor en el catàleg firal, el cost és de 310 euros +IVA.

L’Associació gestionarà les acreditacions que cada editorial necessiti i l’import s’afegirà a la nota de càrrec de la modalitat triada.

• Preu: 50 euros per llibre amb un màxim de 5 exemplars

El Gremi, com és habitual, organitzarà l’acció “Un dia a la Fira de Frankfurt” (prevista per al 12 d’octubre, dijous) i creiem que aquesta modalitat pot tenir interès per als que es desplacin aquell dia a la fira.

2. Un mòdul + taula + cadires, d’ús exclusiu

Un cos de prestatgeries d’un metre lineal aproximadament cadascuna amb reproducció del logo de l’empresa i ús exclusiu d’una taula i cadires. Inclou la inscripció firal i la inserció en el catàleg com a co-expositor.

• Preu: 1.300 euros

3. Mig mòdul i taula + cadires, a compartir amb una altra editorial

Dues prestatgeries d’un metre lineal aproximadament cadascuna, amb reproducció del logo de l’empresa, taula i cadires a compartir amb una altra editorial. Inclou la inscripció firal i la inserció en el catàleg.

• Preu: 750 euros

Recordem que la contractació de mig mòdul comporta la utilització d’una taula i tres cadires amb una altra empresa. El repartiment del seu ús és un assumpte privat entre ambdós expositors i l’Associació no hi prendrà part. Per aquest motiu informarem dels titulars de cada mòdul per tal que les dues editorials puguin posar-se d’acord prèviament per a confeccionar les agendes de treball respectant al màxim els torns d’ús de la taula.

Acreditacions

Inscripció

Cal fer la inscripció a través de l’enllaç al formulari de participació abans del dia 28 de febrer. A continuació, des de la Secretaria ens posarem en contacte amb vosaltres per facilitar-vos els diferents formularis de la fira.

L’estand de l’Associació, a la Fira de Frankfurt del 2016

Més informació: