932 155 091 | info@gremieditors.cat

Fem vídeos per a les Xarxes Socials, curs de formació bonificada

El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “Fem vídeos per a les Xarxes Socials ”, de setze hores de durada, i que tindrà lloc al carrer València, 279, 1r (08009) Barcelona.

Dades del curs:

Durada: 16 hores

Modalitat: Presencial

Sessions: 4 sessions de 4 hores

Periodicitat: dimarts

Inici: Dimarts 7 de maig de 2024

Fi: dimarts 28 de maig de 2024

Horari: de 10.00h a 14.00h

Descripció i objectius:

En la cursa per a captar l’atenció a les xarxes socials, el vídeo s’ha convertit el nostre aliat. És el contingut que més es viralitza, el que afavoreix els algorismes, en definitiva, el que més agrada als usuaris. Ara bé, qualsevol tipus de vídeo? La resposta és no. Les xarxes tenen el seu propi llenguatge.

Són plataformes d’entreteniment i el típic vídeo per a vendre ja no funciona. Cal que siguin dinàmics, curts, etc…En aquest curs es faran 4 vídeos diferents per a una editorial. Serà molt pràctic, treballarem amb eines d’edició des del mòbil perquè en acabar el curs tinguis recursos visuals i tècnics per a fer els teus propis vídeos.

Programa:

1a sessió

Vídeo presentació. Ens pot servir per a presentar l’editorial o per a presentar un llibre.

2a sessió

Vídeo Transició. El dinamisme als vídeos ens ajuda a retenir l’atenció i fa que siguin més entretinguts.

3a sessió

Vídeo amb fotos. Stop Motion . Veurem com editar a partir del ritme de la música.

4a sessió

Extra efectes especials per als nostres vídeos. Com simular que traiem un llibre del mòbil o com sobreposar imatges recursos fantàstics per als nostres vídeos.

Preus:

Import associat: 225€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Import no associat: 289€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)València, 279 1r 1a | 08009 Barcelona

Telèfon 93 215 50 91

info@gremieditors.cat | www.gremieditors.cat

Docent:

Mònica Urrútia Azcón, experta en comunicació en xarxes socials i continguts multimèdia. Dinamitzadora de comunitats i creació d’estratègies digitals. Formació en xarxes socials des de 2010. Dona classes magistrals en universitats. Imparteix formacions online i presencials orientades a descobrir el potencial de les xarxes socials com a eina de transformació, innovació i cooperació.

Inscriu-te

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs “Fem vídeos per a les Xarxes Socials:

FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb FUNDAE, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat

2024-04-16T10:30:39+00:0026 gener, 2024|Categories: Formació Bonificada, Notícies|Tags: , |
Informació destacada