Estudis i PublicacionsUs relacionem les darreres publicacions rebudes al Gremi d’Editors de Catalunya, i que hem digitalitzat perquè les pugueu consultar online. Cliqueu sobre el títol de cadascuna per accedir a la publicació en qüestió, allotjada al nostre compte d’Issuu.

Si voleu accedir al canal d’Issuu, trobareu l’enllaç al final de l’article.

Hábitos de Lectura y Compra de Libros 2018: Informe anual elaborat per l’empresa CONECTA RESEARCH per encàrrec de la Federación de Gremios de Editores de España.

«El sector del libro en España 2018»: Anàlisi del Observatorio de la Lectura y el Libro del Ministeri de Cultura. L’informe recopila, analitza i compara les dades més rellevants sobre el llibre i la lectura a Espanya, dades que procedeixen de diverses fonts d’informació, elaborades tant per l’Administració de l’Estat com pel sector privat, fonamentalment per les associacions professionals del sector del llibre.

«Anuario de Estadísticas Culturales 2018»: Publicació anual del Ministeri de Cultura que recull una selecció dels resultats més rellevants de l’àmbit cultural, elaborada a partir de les múltiples fonts disponibles. És una eina útil per al coneixement objectiu de la situació de la cultura a Espanya.

«El entorno económico e institucional del sector del libro de texto»: Informe elaborat pel Catedràtic Juan José Durán Herrera i patrocinat per CEDRO.

«El mercado de Industrias Culturales en Perú. Informe 2018»: Informe de l’ICEX realitzat per Elena Bofill de Porrata sota la supervisió de l’Oficina Econòmica i Comercial de l’Ambaixada d’Espanya a Lima (73 pàgines)

Butlletí de novetats de la Biblioteca Central: Número 265 (novembre 2018). Publicació del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Més informació: