Degut a les circumstàncies actuals, aquest any no hi haurà estand català a la Fira de Frankfurt 2020, però la Federación de Gremios de Editores de España (FGEE) organitza el seu estand habitual de cada any amb totes les mesures de seguretat. Per més informació info@gremieditors.cat

La Fira del Llibre de Frankfurt ha confirmat que mantindrà la seva cita presencial del 14 al 18 d’octubre. Es tractarà d’una edició especial que combinarà les activitats presencials amb un ampli programa digital. Els organitzadors han comunicat que el recinte firal podrà acollir amb garanties fins a 20.000 visitants a l’hora. Han habilitat pavellons recentment reconstruïts i renovats la qual cosa permetrà mantenir les distàncies de seguretat, evitar aglomeracions i treballar amb més espai, complint així amb les normatives sanitàries.

El termini per a la presentació de sol·licituds d’aquesta convocatòria ha finalitzat.

Malgrat que alguns grans grups editorials han anunciat que no assistiran a la fira de manera presencial, en principi, la Federación de Gremios de Editores de España mantindrà el seu estand on hi haurà dos espais:

• Un comercial, amb presència d’editorials, gestionat per la FGEE
  • Un altre cultural, on s’organitzaran, de manera virtual, diversos programes literaris i que estarà gestionat per la Dirección General del Libro y Fomento de la Lectura i Acción Cultural Española (AC/E)

ESPAI COMERCIAL

S’ofereix aquest espai a totes les editorials que vulguin ser presents a la fira. Us facilitem la convocatòria de participació i els annexos que ens ha fet arribar la FGEE. Us demanem que llegiu atentament tota la documentació i envieu la fitxa de participació en la modalitat que correspongui (mòdul individual o mòdul compartit):

S’ha d’efectuar el pagament total de l’import al Gremi d’Editors de Catalunya, per transferència bancària o demanar que fem un càrrec al vostre compte corrent per aquest concepte. L’import corresponent a la participació d’una editorial en l’estand de la FGEE tindrà consideració de quota extraordinària, per la qual cosa el Gremi emetrà una factura per aquest concepte.

Es prega que els annexos es formalitzin a màquina per tal d’evitar confusions a l’hora de transcriure’ls. Si ho desitgeu, ens podeu demanar la versió en Word.

El pagament i l’annex s’han de fer arribar a la Secretaria del Gremi d’Editors de Catalunya, abans del 30 de juny.