LIBER 2019Enguany, la Fira Internacional del Llibre (LIBER) se celebrarà del 9 a l’11 d’octubre a Madrid, al pavelló 7 d’IFEMA. En aquesta 37a edició, Sharjah serà l’invitat d’honor.

Com és habitual, el Gremi ha previst un estand col·lectiu que posa a disposició dels associats. Estem treballant en el disseny de l’estand per tal de facilitar la presència del màxim nombre d’editors. Intentarem que sigui similar al que vam tenir a Madrid el 2017.

Modalitat de participació:

Un mòdul per exposició de llibres amb una taula i cadires d’ús exclusiu

• El mòdul estarà identificat amb el nom i, si és possible, el logotip de l’empresa.
  • La taula serà d’ús exclusiu de cada empresa.
  • La contribució de les empreses participants en el cost de l’estand ha estat fixada en 1.500 euros (inclou el transport dels llibres a Madrid i el seu retorn, la quota de participació, l’assegurança obligatòria i la inserció al catàleg i al web).
  • Encara no podem facilitar les dimensions dels mòduls ni el nombre de prestatgeries.
  • Recordeu que per tractar-se d’una fira internacional. Podeu incloure la despesa a la línia dajuts a la internacionalització de l’ICEC, si així ho heu previst.
  • Si dues empreses es posen d’acord en compartir mòdul, les considerarem com a co-expositores a tots els efectes, però només emetrem una factura.

Inscripcions:

Les empreses interessades en participar-hi han d’emplenar el formulari, abans del dia 30 de maig.

Estand Gremi Liber 2019

Estand del Gremi a LIBER 2017

Després d’aquesta data, des de la Secretaria del Gremi, facilitarem els formularis per a la inscripció de l’empresa a la fira com a co-expositor i la seva inserció al catàleg firal.

L’import corresponent a la participació d’una editorial en l’estand col·lectiu del Gremi tindrà consideració de quota extraordinària i s’emetrà una factura per aquest concepte.

Enllaços d’interès:

Més informació:

Per a qualsevol aclariment podeu posar-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: