Com ja sabeu, aquest any la Fira Internacional del Llibre de Frankfurt serà una edició especial. Els esdeveniments digitals actuaran com a escenaris multimèdia per a expositors, autors i artistes creatius, reunint a la indústria editorial internacional i a les indústries creatives en un espai virtual, del 14 al 18 d’octubre.

Podeu registrar-vos gratuïtament com a expositor digital clicant en el següent enllaç i, per assistir a totes les xerrades, també podeu fer-ho a la secció MyBookfair

Espanya, que serà el País Convidat d’Honor a la Fira del Llibre de Frankfurt el 2022, ha dissenyat un interessant programa de trobades amb autors, editors i professionals de sector del llibre, que s’emetrà en directe a través del portal web. En aquest programa, organitzat per la Direcció General del Llibre (Ministeri de Cultura i Esport), Acció Cultural Espanyola (AC/E) i la Federación de Gremios de Editores de España, han col·laborat editors, agents, biblioteques i llibreries de tot Espanya.

Dins el Programa professional de la Fira del Llibre de Frankfurt, us animem a tots a participar en la taula rodona “Have a Look at Spain” que tindrà lloc el proper dijous 15 d’octubre a les 10h

Programa professional Fira del Llibre de Frankfurt (B2B): “Have a look at Spain”.

Presentació del sector editorial espanyol, perspectives de futur i mecanismes de suport a la traducció dins el projecte Espanya Convidat d’Honor a la Fira del Llibre de Frankfurt 2022. Requereix preinscripció en el calendari d’esdeveniments de la Fira de el Llibre de Frankfurt. Inscripció aquí

Hi participen: María José Gálvez (directora general del Llibre i Foment de la Lectura, Ministeri de Cultura i Esport), Miguel Barrero (president de Federación de Gremios de Editores de España, FGEE), Elvira Marc (comissària de el projecte Espanya, Convidat d’Honor a la fira del llibre de Frankfurt 2022). Modera: Marifé Boix (vicepresidenta de la Fira del Llibre de Frankfurt).

A la web Spain Frankfurt 2022 trobareu també informació sobre la II Convocatòria d’Ajudes AC/E a la traducció d’obres literàries espanyoles 2020, que ja es poden sol·licitar.