Segons apunten les darreres dades de Nielsen, els hispans són “àvids consumidors d’àudio”.
Això ve que el 94% dels hispans entre 18 i 49 anys escolten la ràdio (AM/FM) cada mes, cosa que es tradueix en una audiència de gairebé 29 milions.
Nielsen apunta que el creixement a l’audiència de podcasts dins de la comunitat hispana prové d’un compromís relativament recent. El seu últim estudi d’opinió del consumidor va trobar que el 49% dels oients de podcasts hispans van començar a escoltar els darrers dos anys.
Però, a més, una vegada que els comencen a escoltar, els hispanoparlants es converteixen en grans consumidors, ja que més de 6 de cada 10 oients llatins diuen que escolten amb més freqüència podcasts i continguts similars.
De fet, segons aquest informe de Nielsen, els hispans tenen un 13% més de probabilitats que la població general d’escoltar podcasts. Com el vídeo en streaming, el panorama dels podcasts ofereix moltes més opcions que els canals tradicionals, i més de 3,5 milions d’hispans ja són també àvids oients de notícies a podcasts.