Els èxits dels editors independents durant l’últim any, així com els reptes i les oportunitats als quals s’enfronta el comerç el 2024, van ser fonamentals per a la Conferència de Primavera de l’IPG d’enguany, que va ser presidida per David Graham, el director general de B T Batsford i president de l’IPG.

L’acte va començar amb un discurs magistral de Sophy Thompson, c.e.o. i l’editor de Thames & Hudson (T&H), que va descriure T&H com un “museu sense parets”. Va parlar de la història de l’empresa en el seu 75è aniversari i va reflexionar sobre el seu objectiu d’elaborar un nou pla estratègic per a T&H després de la pandèmia. Thompson va dir que el repte que s’enfrontava era preservar “l’ADN i els orígens de l’empresa” alhora que buscava “seguir sent rellevant”.

La directora gerent de Profile Books, Rebecca Gray, va seguir a Thompson amb una visió general de l’èxit de Murdle (Souvenir Press) de GT Karber, que va encapçalar les llistes durant el període de Nadal del 2023. Gray va dir que l’editor havia de ser adaptable i flexible durant el procés de publicació, i va destacar la importància de la precaució, la flexibilitat i les bones relacions per a les impremtes més petites.

La intel·ligència artificial i els drets d’autor van ser les principals preocupacions de la conferència, amb Mary Elliot, Scott Steinberg i Chien-Wei Lui de Fox Williams que van oferir una visió legal dels principals riscos per als editors. Van tractar qüestions com l’adquisició i creació de contingut, així com el paper de la IA en la promoció i els reptes que les organitzacions poden afrontar en el futur. Les qüestions explorades a la sessió es tractaran amb més profunditat a l’IPG Publishing AI Legal Workshop amb l’organització, mentre que el tema de la IA es va explorar més a fons el segon dia de l’esdeveniment per ponents com Richard Charkin de Mensch Publishing i Searsha Sadek. de Shimmr AI, discutint les oportunitats de la tecnologia per als editors en àrees com el màrqueting i la descoberta.

Article publicat a The Bookseller, clica aquí per accedir-hi