captura-de-pantalla-2016-10-04-a-las-16-02-46

Amb aquest MOOC (sigles en anglès del curs), l’escola Icex-Ceco aconsegueix una fita en la seva missió d’oferir una proposta formativa de qualitat pels professionals que treballen en l’àmbit de la internacionalització. En aquesta ocasió, el salt qualitatiu se substancia en la utilització de la plataforma OpenEdx, que permet oferir la formació de forma massiva i gratuïta a un nombre pràcticament il·limitat d’alumnes.

Descobreix com pot capacitar la teva empresa els seus equips en tots els aspectes fonamentals de l’expansió internacional i les oportunitats que ofereixen els mercats internacionals, a través de l’eina de la formació. Aprèn sobre com escometre amb èxit el procés d’internacionalització empresarial, coneixent casos d’èxit d’empreses espanyoles i els reptes que plantegen els mercats globals.

Les empreses davant la globalització

Al món globalitzat en el qual vivim, les empreses requereixen de professionals formats en l’àmbit de la internacionalització. Les sèries històriques ho demostren: quant major és el nivell d’obertura d’una economia i l’activitat internacional del seu teixit empresarial, major prosperitat i creixement econòmic. Són molts i variats els factors que influeixen a l’hora de definir una estratègia d’internacionalització adequada.

• Quines oportunitats es presenten als mercats internacionals?
  • Quin és la millor estratègia que deu seguir una empresa a l’hora d’escometre un determinat mercat?
  • Quins reptes organitzatius es plantegen en el si de les organitzacions?
  • Quins són els riscos polítics i regulatoris associats a les operacions internacionals?
  • Amb quins suports institucionals poden explicar les empreses?
  • Quin característiques tenen les multinacionals del segle XXI?

Sobre el Curs

Amb aquests cursos no només posem a la disposició dels alumnes amplis coneixements en la matèria, sinó que els situem, mitjançant casos basats en empreses internacionalitzades, davant projectes reals que estimularan la seva reflexió, anàlisi i participació.

Dirigents empresarials, professionals de pimes i empreses familiars, així com graduats universitaris podran formar-se amb aquests cursos en l’àmbit de la internacionalització empresarial.

El que aprendràs

• Modalitats estratègiques per escometre els mercats internacionals
  • Anàlisis dels mercats: riscos polítics i regulatoris.
  • Estructura organitzativa de les pimes i les empreses familiars internacionalitzades
  • Oportunitats als mercats globals
  • Casos pràctics

• Codi del curs: C002EMOOC012016