El PEN Català obre una convocatòria de coedicions adreçada a editorials en llengua catalana per a la coedició de dues publicacions molts significatives aquest any.

Aquest any el PEN Català obre per primer cop una convocatòria adreçada a les editorials en llengua catalana per tal d’editar dues publicacions conjuntament i contribuir així a la difusió de la nostra cultura i els nostres drets lingüístics:

1. Llibre d’homenatge a Maria Teresa Vernet – Coordinat pel Comitè d’Escriptores.
  2. Llibre sobre l’actualització de la Declaració Universal dels Drets Lingüístics – Coordinat pel Comitè de Drets Lingüístics.

Condicions:

1. El PEN Català assumeix 4.000 € per a cada publicació que aniran destinats a cobrir les despeses de redacció i edició dels textos, així com els honoraris dels autors i autores que hi col·laboren. L’editorial haurà d’assumir les despeses de disseny i impressió del llibre.
  2. El PEN col·laborarà en la difusió i en la promoció de les obres.
  3. Les editorials interessades hauran de fer una carta de motivació per publicar l’obra indicant-ne les característiques de distribució i promoció de l’obra.
  4. Dels exemplars impresos, l’editorial n’entregarà 300 al PEN.
  5. La publicació haurà d’incorporar el logo del PEN. Dels exemplars venuts el PEN rebrà el 14 % en concepte de drets.
  6. Els llibres han de ser publicats el 2024.

Data límit per a la presentació de candidatures:  28 de juny de 2024

Consultes i presentació de candidatures: pen@pencatala.cat