932 155 091 | info@gremieditors.cat

D’Instagram a Telegram, aprofita el potencial de les dues xarxes, curs de formació bonificada

El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “D’Instagram a Telegram, aprofita el potencial de les dues xarxes”, de vuit hores de durada, i que tindrà lloc al carrer València, 279, 1r (08009) Barcelona.

Dades del curs:

Durada: 8 hores

Modalitat: Presencial

Sessions: 2 sessions de 4 hores

Periodicitat: Dilluns i dimecres

Inici: Dilluns, 15 d’abril de 2024

Fi: Dimecres, 17 d’abril de 2024

Horari: de 10.00h a 14.00h

Descripció i objectius:

Instagram i Telegram són dues xarxes que es poden complementar. Una té el potencial de connectar-nos amb un públic nou. Milions d’usuaris hi naveguen cada dia buscant inspiració i noves lectures. L’altra, és un espai més privat per conversar i fidelitzar amb la nostra comunitat lectora i escriptora.

Veurem com ha evolucionat Instagram, què és el més important a tenir en compte per aparèixer als cercadors d’un nou públic i aconseguir arribar al màxim nombre de nous lectors. Ja hem connectat amb el nostre públic i ara què? Què més podem fer per a crear comunitat i fidelitzar? Aquí és on entra Telegram, una plataforma de missatgeria de codi obert,  lliure d’algorismes, amb canals privats on podem tenir una conversa més propera que pot ajudar a la nostra editorial a fidelitzar i crear comunitat.

Aquesta formació aporta una visió més àmplia i participativa de les xarxes que ens ajuda a preparar-nos pel futur.

Programa:

1a sessió: Instagram

• Novetats i algorismes
  • Estratègies per a créixer
  • Tips per a continguts

2a sessió: Telegram

• Creació de perfil
  • Creació i configuració de Canals
  • Estratègies per a editorials

Preus:

• Import associat: 120€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 159€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Docent:

Mònica Urrútia Azcón, experta en comunicació en xarxes socials i continguts multimèdia. Dinamitzadora de comunitats i creació d’estratègies digitals. Formació en xarxes socials des de 2010. Dona classes magistrals en universitats. Imparteix formacions online i presencials orientades a descobrir el potencial de les xarxes socials com a eina de transformació, innovació i cooperació.

Inscriu-te

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs “D’Instagram a Telegram, aprofita el potencial de les dues xarxes:

FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb FUNDAE, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat

2024-01-26T08:15:24+00:0026 gener, 2024|Categories: Formació Bonificada, Notícies|Tags: , |
Informació destacada
Go to Top