L’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC) ha publicat recentment diferents convocatòries anticipades dels ajuts per a 2016, de les quals hem informat en diversos notícies. Ha convocat ajuts:

• A la producció editorial en català i en occità
  • A la producció editorial en llengua catalana o occitana d’especial interès cultural
  • En les modalitats d’aportacions reintegrables a projectes i plans editorials
  • En les modalitats d’aportacions reintegrables a projectes culturals
  • A projectes d’internacionalització d’empreses o entitats culturals
  • Per a la realització de consultories

Per aquest motiu, el Gremi d’Editors us convida a assistir a la sessió informativa tindrà lloc el proper dijous 21 de gener, a les 09.30 hores, al Centre Arts Santa Mònica (Rambla de Santa Mònica, 7) de Barcelona.

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindible fer (a l’enllaç d’abaix) la inscripció telemàtica, fent inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.

Inscripcions: