Us relacionem les darreres publicacions rebudes al Gremi, i que hem digitalitzat perquè les pugueu consultar on-line. Cliqueu sobre el títol de cadascuna per accedir-hi.

Butlletí de novetats de la Biblioteca Central

Número 248 (desembre 2016 – gener 2017). Publicació bimensual del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Atlas de la lengua española en el mundo

Tercera edició revisada i actualitzada d’aquest informe publicat per la Fundación Telefónica i l’Instituto Cervantes.

Bibliografia selectiva de novetats

Número 108 corresponent a febrer de 2017 d’aquesta publicació periòdica del Servei de Biblioteques de Catalunya.

El mercado del sector editorial en República Dominicana

Publicació de l’ICEX (desembre 2016)

Memòria 2016 de la FGEE

Informe publicat per la Federación de Gremios de Editores de España.

Esborrany Estadístiques Federació d’Editors Europeus 2016

Enguany, que se celebra el 50è aniversari de la Federació d’Editors Europeus (FEP), s’ha realitzat un estudi especial del que significa l’economia europea, els editors i el mercat del llibre.

Informe estadístico traducciones literarias España-Reino Unido

Publicació de l’ICEX de novembre de 2016, sota la supervisió de l’Oficina Econòmica i Comercial de l’Ambaixada d’Espanya a Londres.

El mercado de los derechos de traducción en Estados Unidos

Publicació de l’ICEX de desembre de 2016, sota la supervisió de l’Oficina Econòmica i Comercial de l’Ambaixada d’Espanya a Miami.

El mercado editorial en Francia

Publicació de l’ICEX de desembre de 2016, sota la supervisió de l’Oficina Econòmica i Comercial de l’Ambaixada d’Espanya a París.

2016 Mapa de Empresas de Producción de Libros y Publicaciones Culturales

Publicació de NEOBIS-Asociación de la Comunicación Gráfica, amb el suport del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte

El mercado editorial en México

Publicació de l’ICEX de juny de 2016, sota la supervisió de l’Oficina Econòmica i Comercial de l’Ambaixada d’Espanya a Ciutat de Mèxic.

Anuario de Estadísticas Culturales 2016

Publicació anual del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.

La Lectura en España. Informe 2017

Tercer informe sobre la lectura que publica la Federación de Gremios de Editores de España. Es fa una anàlisi de l’evolució d’aquestes dades amb especial atenció en com ha afectat la crisi econòmica a la lectura. S’analitzen elements com la producció editorial, els models de negoci i els nous hàbits de lectura, el sistema bibliotecari espanyol o la influència de les polítiques culturals i educatives en el foment de la lectura.

El mercado editorial en Brasil

Publicació de l’ICEX (novembre 2016)