Dades del Curs:
- Nom: Community Manager
- Durada: 50 hores
- Docent: Sergi Larripa
Objectius Generals:
- Conèixer les compètencies clau que un community manager ha d’assolir i les caracteristiques del seu lloc de treball
Objectius Específics:
- Dominar els principis del Màrqueting Online i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals Online existents.
- Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.
- Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.
- Dominar les tècniques per a la generació de reputació Online positiva sobre una empresa, producte o servei.
- Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a traves de les xarxes socials.
- Fomentar l’auto aprenentatge, ja que les eines que s’utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.
- Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d’aprendre a aprendre, competència d’autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el mon Online i competència social
Continguts:
1. Social Media i Community Manager
1.2. Fixar els objectius d’un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion fidelitzation
2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials
3. Facebook
3.1. Característiques principals
3.2. Fanpages a facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?
3.3. Com aconseguir engagement amb la comunitat?
3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook
4. Twitter
4.1. Característiques principals
4.2. Llenguatge específic de Twitter
4.3. Com augmentar el número de followers
5. Pinterest, Google+, LinkedIn, imatge social i vídeo màrqueting
5.1. Pinterest, la plataforma visual
5.2. Google+: característiques principals
5.3. LinkedIn: característiques principals
5.4. Gestionar els contactes a LinkedIn
5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a LindedIn (com millorar un extracte amb paraules claus)
5.6. Imatge social: Instagram, Flikr, Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce)
5.7. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine
6. Eines del Community Manager
6.1. HootSuite i TweetDeck
6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs
6.3. Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing
7. Mètriques i estratègies de Social Media
7.1. Mètriques i KPIs de Social Media
7.2. Analítica i monitorització en el camp del Social Media
Dates i horaris:
Seran 12 sessions, els dimecres des del 2 de maig i fins el 18 de juliol de 2018, ambdós inclosos, de 16.00 a 20.10h. Les dates concretes seran:
- Dimecres 02/05/18
- Dimecres 09/05/18
- Dimecres 16/05/18
- Dimecres 23/05/18
- Dimecres 30/05/18
- Dimecres 06/06/18
- Dimecres 13/06/18
- Dimecres 20/06/18
- Dimecres 27/06/18
- Dimecres 04/07/18
- Dimecres 11/07/18
- Dimecres 18/07/18
Lloc:
Gremi d’Editors de Catalunya (carrer València, 279, 1a planta, Barcelona)
Programa:
Inscriu-te!
Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs “Community Manager”: FORMULARI