Projecte-editorialEl Gremi d’Editors de Catalunya organitza, amb la col·laboració de l’editora Magda Polo Pujadas, la 3a edició del curs de formació bonificada, “Com pensar i elaborar un projecte editorial avui”,  de sis hores de durada, i que tindrà lloc de manera virtual a través de la plataforma ZOOM Cloud Meetings.

Dades del curs:

• Durada: 6 hores
  • Periodicitat: Dues sessions
  • Dates: Dilluns 22 de juny i dilluns 29 de juny de 2020
  • Horari: de 16.00h a 19.00h

Objectius:

Facilitem les eines per:

1. Analitzar i interpretar les dades del sector editorial
  2. Pensar estratègicament un projecte editorial
  3. Definir els objectius i les eines per elaborar un projecte editorial
  4. Conèixer el model canvas i estudiar la viabilitat del projecte

Programa:

1. Les dades estadístiques com a primer contacte amb el mercat editorial
  2. Pensar l’edició en base als interessos socials (el pensament contemporani i l’edició)
  3. La creació d’un projecte editorial com a repte exitós
  4. El model canvas i la viabilitat cultural i econòmica d’un projecte editorial

Ponent:

Magda Polo Pujadas és doctora en Filosofia per la UB. És professora titular del Departament d’Història de l’art de la UB. Ha estat editora i directora editorial en editorials petites, mitjanes i grans grups durant més de 25 anys. Ha creat i dirigit els màsters d’edició de la UOC i la UAB.  Ha escrit més de 25 llibres i 50 articles sobre l’àmbit de les humanitats.

Recomana per al curs el llibre Creación y gestión de proyectos editoriales en el siglo XXI, Segona edició. Cuenca, Santander, Palma de Mallorca: UCM, Publican, UIB, 2011.

Preus:

• Import associat: 96 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 119 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “Com pensar i elaborar un projecte editorial: FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb la Fundació Tripartita, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat