El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs Personal Branding, en modalitat presencial, i dirigit a treballadors del sector editorial, autònoms i aturats. Tenen prioritat els treballadors d’empreses associades al Gremi. Els curs està cent per cent subvencionat gràcies al suport del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
El curs tindrà 30 hores de durada, s’impartirà els divendres de 9.00h a 14.00h, en 6 sessions entre el 6 d’abril i el 11 de maig de 2018, a les instal·lacions del Gremi.
Dades del Curs:
Nom: Personal Branding
Durada: 30 hores
Docent: Xavier López de Pablo
Objectius Generals:
- Comprendre les responsabilitats de tenir una marca personal o empresarial com a clau en la nova estructura de les organitzacions
- Aprofitar el fenomen “branding” per posicionar-se al mercat laboral
- Conèixer els avantatges de tenir una marca personal connectada a la marca empresarial com a estratègia de les organitzacions enfront d’altres formats tradicionals
- Com millorar la creativitat
Objectius Específics:
- Conèixer els diferents models de marca personal que millor s’adaptin a un mateix i a la seva organització
- Dominar el QCIP (Quadre de Comandament Integral Personal) per una bona implantació del PDAD (Planificar-Desplegar-Actuar-Desafiar)
- Analitzar l’evolució del mercat en marques per l’autoaprenentatge i millora de la reputació
- Conèixer les eines bàsiques en creació i gestió de marca personal i empresarial en productes o serveis
- Identificar les claus per la diferenciació i singularitat de la pròpia marca: competència d’aprendre a aprendre, competència d’autonomia i iniciativa personal i competència social
Continguts:
1. Business brand & amp; Personal Brand
1.1. Concepte i evolució de les marques
1.2. Casos d’èxit i fracàs
1.3. Tendències en els mercats
1.4. Missió, valors i rols de les marques
2. Eines per construir una marca corporativa
2.1. Claus per la singularitat i diferenciació
2.2. Factors de generació de confiança
2.3. Neuro – màrqueting – De les eines tradicionals a les eines 2.0
3. Estratègia de màrqueting digital en les marques
3.1. Pla d’acció. De l’I+D al CDC (connectem, desenvolupem, compartim)
3.2. Mercadologia 3.3. Responsabilitat, valors i objectius
3.4. Creativitat
3.5. Anàlisi de la competència
4. Personal Branding
4.1. DAFO personal
4.2. Creació del QCIP
4.3. Implantació del PDAD
4.4. Branding estratègic
4.5. Personal Branding i mercat laboral
Dates i horaris:
Seran 6 sessions, els divendres des del 6 d’abril i el 11 de maig de 2018, ambdós inclosos, de 9.00 a 14.00h. Les dates concretes seran:
- Divendres 06/04/18
- Divendres 13/04/18
- Divendres 20/04/18
- Divendres 27/04/18
- Divendres 04/05/18
- Divendres 11/05/18
Lloc: Gremi d’Editors de Catalunya (carrer València, 279, 1a planta, Barcelona)